Gå til innhold

Er jeg deprimert eller hysterisk?


Gjest Deppus

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er veldig redd fortiden. Jeg orker ingen ting er ikke på forelesninger. Er lite ute. Orker ingenting vil bare sove og være i fred. Jeg har en samboer og han blir jeg sint og irritert på hele tiden fordi han ikke sier å gjør de riktige tingene. Jeg tenker at det hadde vært godt å slippe unna alt men kommer ikke til å ta livet mitt. Mistet mamma for noen år siden og trodde først det gjikk bra men det kommer stadig opp igjen. I tillegg var jeg i en ulykk for to år siden og fikk en skade som gjør at jeg måtte slutte med idretten som tok mye av tiden min før. Sliter med veldig dårlig rygg og nakke pga. denne skaden og har fått vite av legene at det ikke vil gi seg. Ofte ønsker jeg at jeg kunne bli veldig syk slik at jeg kunne glemme studiene å bare få slappe av og være i fred. Jeg blir stresset av at jeg ikke er på forelesningene og føler at jeg ikke klarer alt sammen. Har ikke lyst til å jobbe heller vil ingen ting. Hjelp meg pleace vet ikke hva jeg skal gjøre. Er jeg deprimert eller bare lat og hysterisk? tenker ofte at det bare er latskap men den kan likevel ikke gjøre meg slik som jeg er på andre områder som feks at jeg gråter unormalt mye... det skal ingen ting til før tårene triller. Vær så snill svar meg. Av og til er jeg veldig glad å ikke depprimert konstant bare veldig mye. Men når jeg er glad er jeg nesten utenfor meg selv. snakker og snakker og blir helt vill av glede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Floverwoman

Kjære Deppus.

Tror nok du er litt deppa,en gang kommer alle traumatiske ting frem.

Selv går jeg til behandling nå pga overgrep i barneårene.Masse dritt jeg trodde jeg var "ferdig" med,får meg nå til å spy.Men prøv å ta fatt i problemene dine,om du ikke kan drive idrett kan du jo finne din egen lille lagune ved sjøen eller i skogen.Naturen hjelper iallefall meg til å slappe av,komme i kontakt med meg selv,gråter en skvett om jeg føler for det også,der får jeg i allefall være i fred og være meg selv.Prøv d du.Lykke til.KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...