Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt det med øyne:-) Kan gi et helt feilaktig inntrykk av hvordan folk ser ut, når en bare ser bilde av øynene dems. Noen kan ha kjempepene øyne, mens helheten bare er, hm, for ille;-) Og omvendt. Mens andre svarer fullstendig til forventningene. Og på det grunnlaget burde det jo være fullstendig upretensiøst å lage en uhøytidelig kåring av dols peneste øyne:-)

Mine kandidater foreløbig er åsemor og tootsieroll!

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

17

• Freya

8

• ShitDiddelyDo

8

• Gyda

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg stemmer på Åsemors baby :)

Jeg stemmer også på Åsemors baby.

Jeg tror ikke akkurat flisa la opp til at dette skulle bli en slags "missekåring", og i alle fall burde du legge inn dine egne øyne "for hogg" dersom du vil sette i gang en slik avstemming.

(Og det er klart at jeg - og sikkert alle andre som ikke blir nevnt og komme opp på en slik liste - vil føle oss sårede og vonbrotne ;o.)

Men alvorlig talt så synes jeg faktisk ikke denne "øyesamlingen" skal brukes til slikt. Ingen har stilt opp der for å bli målt og bedømt etter utseende. Hvis det blir slik bør flisa flisa vurdere å fjerne hele sida.

Skrevet

Jeg gjentar det jeg skrev og legger det her på rett plass, fordi det ved en feiltagelse kom som svar til Minas Tirh:

Jeg tror ikke akkurat flisa la opp til at dette skulle bli en slags "missekåring", og i alle fall burde du legge inn dine egne øyne "for hogg" dersom du vil sette i gang en slik avstemming.

(Og det er klart at jeg - og sikkert alle andre som ikke blir nevnt og komme opp på en slik liste - vil føle oss sårede og vonbrotne ;o.)

Men alvorlig talt så synes jeg faktisk ikke denne "øyesamlingen" skal brukes til slikt. Ingen har stilt opp der for å bli målt og bedømt etter utseende. Hvis det blir slik bør flisa flisa vurdere å fjerne hele sida.

Skrevet

Sorry - dette svaret skulle ikke være til deg, Minas Tirith. Men jeg mener det så sterkt at jeg la det som direkte svar til trådstarter også ... :o)

Gjest skraldepande
Skrevet

Jeg har fått linser med sånne grønne mandelformede slangepupiller. Skremte vettet av kona til husverten, hun ble helt blek. Er øyne så uttrykksfulle?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har fått linser med sånne grønne mandelformede slangepupiller. Skremte vettet av kona til husverten, hun ble helt blek. Er øyne så uttrykksfulle?

send et til meg da - så jeg får ta en titt

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Sorry - dette svaret skulle ikke være til deg, Minas Tirith. Men jeg mener det så sterkt at jeg la det som direkte svar til trådstarter også ... :o)

jeg er enig med deg, selv om jeg ikke har sendt inn bilde

laguna1365380434
Skrevet

Men var ikke det å ta det litt alvorlig og humørløst da? ;-) En ser jo ikke hele personen,og sånn sett fungerer det jo neppe som noen slags "missekåring"

Beside the point, du har da kjempe pene øyne, og ikke noe å "frykte" der.

En trenger vel ikke ta alt så seriøst!:-)

Gjest skraldepande
Skrevet

send et til meg da - så jeg får ta en titt

Litt sent, da jeg ga dem bort til en tenåringsfrøken. Hun ba så pent, og veninnene skrek i skrekkblandet fryd og ropte som vanlig "ÆÆÆÆÆÆSSSSJ!".

Jeg hadde vist dem til alle jeg ville skremme, så de er oppbrukte her i gården.

Men jeg har kastet mine øyne på et par hvite.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

jeg er enig med deg, selv om jeg ikke har sendt inn bilde

Hvorfor ikke ignorere forslaget til musikeren?

Huff for noen sarte sjeler:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Min stemme går til Freya.

Den jenta har sykt pene øyne!

Av gutta er jeg soleklar favoritt. I all beskjedenhet. Til tross for rabiate øyetakter på det bildet.

Skrevet

Hvorfor ikke ignorere forslaget til musikeren?

Huff for noen sarte sjeler:)

Jeg føler meg ikke som en så veldig sart sjel, og jeg prøvde jo også å få fram i svaret mitt også at jeg ikke tok det så tungt på egne vegne.

Men poenget står jeg inne for.

Når det er sagt, så synes jeg kanskje at du er inne på topp ti-lista mi blant mennene ;o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg føler meg ikke som en så veldig sart sjel, og jeg prøvde jo også å få fram i svaret mitt også at jeg ikke tok det så tungt på egne vegne.

Men poenget står jeg inne for.

Når det er sagt, så synes jeg kanskje at du er inne på topp ti-lista mi blant mennene ;o)

Takk:) glemte å telle om vi virkelig var ti hannkatter der:)

Skrevet

Men var ikke det å ta det litt alvorlig og humørløst da? ;-) En ser jo ikke hele personen,og sånn sett fungerer det jo neppe som noen slags "missekåring"

Beside the point, du har da kjempe pene øyne, og ikke noe å "frykte" der.

En trenger vel ikke ta alt så seriøst!:-)

Tusen takk for komplimentet, laguna - dine øyne er også pene. Alle er i grunn det (synes jeg).

Kanskje jeg overreager, men jeg synes bare det er litt unødvendig.

:o)

Gjest skraldepande
Skrevet

Takk:) glemte å telle om vi virkelig var ti hannkatter der:)

Ikke snakk om hannkatter, de pisser på lufteventilen her, så rommet innenfor virkelig får aroma. Jeg planlegger 220 volt spenning i metallgitteret de pisser på, det skulle få slutt på uvesenet.

Skrevet

Min stemme går til Freya.

Den jenta har sykt pene øyne!

Av gutta er jeg soleklar favoritt. I all beskjedenhet. Til tross for rabiate øyetakter på det bildet.

Tusen hjertelig takk! *smask* :)

*rødmer litt nå*

Skrevet

Tusen takk for komplimentet, laguna - dine øyne er også pene. Alle er i grunn det (synes jeg).

Kanskje jeg overreager, men jeg synes bare det er litt unødvendig.

:o)

Det er jo bare artig da! :)

Synes også Åsemors baby hadde kjempenydelige øyne, men jeg kommer ikke inn på siden nå. Min stemme er basert på de bildene jeg så i dag morges kl 07.00! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...