flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Den er grei, men da trekker jeg meg fra galleriet. ok! sletter deg straks 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Åsemors baby, Amber og Freya synes nå jeg... litt vanskelig, mange med veldig pene øyne her inne:-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Åsemors baby, Amber og Freya synes nå jeg... litt vanskelig, mange med veldig pene øyne her inne:-) Går og hiver på et kilo mascara 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Går og hiver på et kilo mascara hehe nehh ikke gjør det da, du vil jo ikke kunne se tastaturet ettersom det er for tungt;-) og da ville vi andre få det utrolig kjedelig uten flisa`s nærvær;-) Det æ jo frædda!! 0 Siter
mAd Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jøss, blir jo helt matt, jo! Takk! *rødme* For øvrig holder jeg en knapp på Klara Q og mAd, sååå nydelig farge! Ooooh du er herved dol-favoritten min, hehe ;D 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 hehe nehh ikke gjør det da, du vil jo ikke kunne se tastaturet ettersom det er for tungt;-) og da ville vi andre få det utrolig kjedelig uten flisa`s nærvær;-) Det æ jo frædda!! pøsj! det er lørdag, jenta mi! .) 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 pøsj! det er lørdag, jenta mi! .) min fredagskos idag siden jeg gikk glipp av alt den gode vinen i går;-) hehehe kunne ikke få ned en dråpe, derfor er det fræddagsvinen for meg:-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 min fredagskos idag siden jeg gikk glipp av alt den gode vinen i går;-) hehehe kunne ikke få ned en dråpe, derfor er det fræddagsvinen for meg:-) Jeg drikker italiensk i kveld -en lang rar flaske montepulciano d'abruzzo 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg drikker italiensk i kveld -en lang rar flaske montepulciano d'abruzzo jeg må holde meg til hvitvin;-) Crucero Sauvignon Blanc fra chile.... Kan ikke drikke rødvin:-( 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 jeg må holde meg til hvitvin;-) Crucero Sauvignon Blanc fra chile.... Kan ikke drikke rødvin:-( hue? 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 hue? ja, men husker noen nevnte noe jeg skulle se etter på flaskene, husker bare ikke hva det var, rødvin smaker jo bare så godt:-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 ja, men husker noen nevnte noe jeg skulle se etter på flaskene, husker bare ikke hva det var, rødvin smaker jo bare så godt:-) garvesyre? .- - - mnei -det står jo ikke på flaska akkurat. 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 garvesyre? .- - - mnei -det står jo ikke på flaska akkurat. nei,det var ikke garvesyre, husker jeg rett var det noe med tall...... 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 nei,det var ikke garvesyre, husker jeg rett var det noe med tall...... åååå årstall heter det! LOL 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 nei,det var ikke garvesyre, husker jeg rett var det noe med tall...... ELLER - prosenten......! LOL (nei, nå er jeg festlig!) 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 ELLER - prosenten......! LOL (nei, nå er jeg festlig!) hahaha ja, morsom er du, men det var ikke hverken årstall eller prosent jeg var ute etter.. *humre* prosenten er jo litt viktig da, ingen vits med for lite! hehehe 0 Siter
Ade|ina Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Men da kan du jo igrunn bare la være - det gjør jeg. Ikke fordi jeg har stygge øyne, men fordi jeg ikke har noen interesse av å vise dem frem. Ville du hatt hel kropp missekåring kanskje :-) Jeg forandret mening - det går an det, så nå er mine øyne der også. Grunnen er at jeg kjeder meg. :-) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ooooh du er herved dol-favoritten min, hehe ;D ;O) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg forandret mening - det går an det, så nå er mine øyne der også. Grunnen er at jeg kjeder meg. :-) Det er aldri for sent å snu! Velkommen inn ;O) 0 Siter
cecily Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Men da kan du jo igrunn bare la være - det gjør jeg. Ikke fordi jeg har stygge øyne, men fordi jeg ikke har noen interesse av å vise dem frem. Ville du hatt hel kropp missekåring kanskje :-) Jeg syns bare det blir litt barnslig. Rett og slett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.