Gå til innhold

Zyrtec mot bakrus?

Gjest Dagen derpaa

Anbefalte innlegg

Gjest Dagen derpaa

Har fått med meg at Zyrtec skal hjelpe mot bakrus. Noen som har erfaring?

Hvor mange tabletter tar man, og når? Rett før man begynner å drikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest den VIRKER

Prøv deg fram med en tabelett ved denne festen. Du tar den sammen med første drammen ;o).

Jeg bruker bare en, mens en venninne tar to.

Noen blir veldig trøtte dagen derpå av tabletten, noen får litt angstproblemer, men direkte fyllesyk, nei det er du ikke :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips til

Husk å drikke brus og vann også, og det hjelper å være oppe litt når du kommer hjem før du legger deg. Jeg pleier å se litt tv og drikke vann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallfall et vidundermiddel for meg!

Pleier å ta en tablett når jeg begynner å drikke, og en før jeg legger meg. Har ikke vært fyllesjuk (kvalm) etter at jeg begynte med dette. DEILIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amparro

Ja, det virker utrolig bra :-) Det er et vidundermiddel for meg også. Jeg kan ikke ta tabletten når jeg begynner å drikke for da sovner jeg rundt midnatt..... Jeg tar den når jeg legger meg og det virker like bra :-) Bare en tablett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleide ta en før jeg dro ut, funka som fy. Noen tar også en før de legger seg, så hvis du husker det, kan det jo være ekstra trygt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...