Gå til innhold

zoloft og mareritt


Gjest trodde jeg var blitt bra

Anbefalte innlegg

Gjest trodde jeg var blitt bra

jeg er plaget av mareritt( utsatt for incest som liten)

Zoloft har tatt bort marerittene, sammen med behandling hos psykolog.Nå er jeg på nedtrapping.og marerittene er¨på full vei tilbake.Kan jeg aldri slutte på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje opptrapping i samtalebehandlingen, for en periode, kunne virket positivt? Uansett kan det hjelpe å snakke om dette med noen, behandler eller nære venner. Du kan f.eks skrive ned det du husker fra drømmene og ta det opp når du kjenner deg sterkere og uthvilt, eks. i terapien. Drømmer kan være en fin anledning for behandler til å bli kjent med deg og ditt indre. Uansett, ikke sitt alene med dette, del det med noen du har tillit til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du tenker sånn. Vi er vel litt i samme båt der, jeg kjenner angsten på god tur tilbake etter seponering av Lamictal.. Kanskje må man akseptere å bruke medisiner store deler av livet? Folk med andre lidelser gjør jo det.... Jeg vet ikke jeg, kan bare sende deg en KLEM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...