Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Pga. størrelse og form, fikk jeg lagt inn proteser i brystene, jeg tror det var i 82'. Er heller ikke sikker på om jeg har silikon eller saltvann. Dette var en operasjon som jeg fikk dekket av trygdeverket. Det oppstod komplikasjoner, og kroppen støtte ut den ene protesen. Det endte med at jeg måtte gjennom 3 operasjoner før det ble bra. Skjønt bra, arrene er veldig skjemmende og i de senere årene har jeg vært litt bekymret for at alt ikke er som det skal. Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva som er galt, men brystene er vonde av og til og jeg har jo hørt at slike proteser ikke er evigvarende. Jeg har i tillegg vært plaget med ledd- og muskelsmerter og har spurt min fastlege om han tror det har noen sammenheng. Det tror han imidlertid ikke. Har du et råd til meg om hva jeg skal gjøre, hvis jeg skal gjøre noe? Er det for eksempel mulig å bytte ut de gamle innleggene med nye, og går det an å gjøre i samme operasjon? Jeg er 44 år og har født 3 barn etter at jeg fikk protesene, så naturligvis kunne det vært ønskelig å løfte litt samtidig. Hva tror du?

Mvh. Emma61

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200735-gamle-brystinnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...