Gjest licci Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Kjæresten min har hatt det litt stritt i det siste med mye å gjøre på jobben. Jeg har lyst til å muntre ham opp litt. Jeg tenker da på noe jeg kan kjøpe. Han pleier å gi meg blomster, men hva gir man til en gutt? (mann, 29 år). 0 Siter
Mirabell Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Blomster, musikk-CD, en god middag (hjemme eller ute), konsertbilletter, kino... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Oj, har du fått blomster flere ganger, og aldri gitt han noe?! Ikke bra! :-) Hva med middag, også kjøper du en film du vet han har lyst til å se? Eller et blad han har lyst til å lese, sammen med sjokolade eller noe? Deilig bad med en liten whiskey, mens dere venter på pizzaen? 0 Siter
Gjest licci Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Oj, har du fått blomster flere ganger, og aldri gitt han noe?! Ikke bra! :-) Hva med middag, også kjøper du en film du vet han har lyst til å se? Eller et blad han har lyst til å lese, sammen med sjokolade eller noe? Deilig bad med en liten whiskey, mens dere venter på pizzaen? Joda, jeg overrasker stadig med deilige måltider og annet kos, men det er sjelden jeg kjøper noe konkret. Takk for gode tips! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Kjøp en ny skjorte til han, og ta han med ut på en god romantisk middag ute. Så kan dere ta desserten hjemme ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Revy eller annen underholdning. Kjempekoselig:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg hadde blitt kjempeglad hvis jeg hadde kommet hjem, og blitt møtt med klem og kos, og beskjed om at sitt nå bare ned, så skal du få sånn, og sånn etterpå, og til slutt skal vi gjøre sånn. Uansett hva det var. Hadde satt ualminnelig stor pris på å se at noen la seg litt ekstra i selen for min skyld. Så hadde det ikke vært så farlig om det var middag, bad, eller hva som helst. Det er tanken som teller:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.