Gå til innhold

Nei, nå! (Galleriet blander seg)

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg bruker aldri (nesten) bildefunksjonen eller hva det heter på pc'en. Skriver bare. Mottar en sjelden gang bilder pr. mail, og åpner det som vanlig vedlegg (?).

Ingen peiling, med andre ord.

Så fikk jeg en mail nå fra en kollega, med vedlegg som jeg tror er en liten filmsnutt.

Jeg klikker på vedlegget og hva skjer?

Først temmelig overraskende et bilde av logoen til Trafikanten, og så svart og så SDD. I helsike, tenkte jeg og så kom Gyda og så kom kattungen og så kom stjernetegnet Løven fra en eller annen astrologiside. Og så videre.

Dette skjønner selv jeg at kollegaen min ikke har lagt ut (hun er svensk og driver med helt andre ting enn Dol). Hvorfor kommer dette når jeg klikker på HENNES mailvedlegg?

Hver gang jeg prøver, så kommer Trafikanten og SDD (med myndig blikk mot høyre) opp igjen i stedet for hennes filmsnutt.

He?

Skrevet

Fordi du selv har vært inne på de bildene før. :)

Sånn skjer her også, og jeg fikk også litt hetta før jeg skjønte at det bare var på min egen pc private bilder vistes. Når jeg åpnet vedlegget på den andre pc'en, kom andre bilder fram når jeg bladde der.

Så det er rett og slett maskinen som husker hvilke bilder eller sider med bilder du har vært inne på før du åpnet dette vedlegget. Noe sånt. :)

Skrevet

Det var veldig hyggelig å få lov til å avlegge deg et lite besøk, da. Men jeg forstår jo godt din frustrasjon så lenge jeg ikke var invitert ...

(Jeg skal banke på neste gang.)

;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg lagt meg inn som bakgrunnsbilde på pc-en. Så slipper du å bli overrasket over å se meg!

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg lagt meg inn som bakgrunnsbilde på pc-en. Så slipper du å bli overrasket over å se meg!

*s* Ja, du er jo så søt. Hvorfor har jeg ikke tenkt på det?

Jo, faen, jeg har jo en mann å ta hensyn til. Jeg vil jo nødig at han skal komme og ta fra meg PC-en også.

Gjest LucySky
Skrevet

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...