Gå til innhold

Hjelp! Helt grønn mhp bildelagring!

amtyst

Anbefalte innlegg

Nå er forvirringen komplett. R, RW osv. Vet det står for read og read/write, eller har jeg missforstått det også? Jeg ønsker et lagringsmedia hvor jeg kan lagre bilder og føye til flere bilder etterhvert uten å slette de jeg allerede har lagret. Har en DVD + RW som jeg trodde var tingen, men når jeg skulle lagre nye bilder måtte jeg slette de som var der fra før, fikk jeg beskjed om! I det minste har jeg skjønt noe og fått en CD/DVD som det lot seg gjøre å skrive på flere ganger, men hva hjelper vel det når det gamle forsvinner? (Ikke ønskelig i mitt tilfelle i alle fall).

Som sagt, fullstendig forvirret og en liten tanke frustrert....

Er det noen som kan hjelpe?

På forhånd, tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke RW for å føye til mer etterhvert. Det du må passe på er derimot at du ikke "lukker" CDen, men lar den være åpen for videre brenning. Hvordan du stiller inn dette avhenger av hvilket program du bruker til å brenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest homo kverulantus

Du trenger ikke RW for å føye til mer etterhvert. Det du må passe på er derimot at du ikke "lukker" CDen, men lar den være åpen for videre brenning. Hvordan du stiller inn dette avhenger av hvilket program du bruker til å brenne.

Trodde man trengte en skriver for å skrive jeg, men det er sikkert meg som ikke forstår:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man trengte en skriver for å skrive jeg, men det er sikkert meg som ikke forstår:-)

Mulig jeg misforsto. Jeg trodde det var snakk om selve mediet, altså CDen eller DVDen det brennes på. Denne trenger ikke være ReWritable for å kunne legge til mer data, bare dersom man ønsker å fjerne/overskrive innhold som allerede er skrevet til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg misforsto. Jeg trodde det var snakk om selve mediet, altså CDen eller DVDen det brennes på. Denne trenger ikke være ReWritable for å kunne legge til mer data, bare dersom man ønsker å fjerne/overskrive innhold som allerede er skrevet til den.

Du har forstått det riktig :o) Tusen takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...