anks1365380445 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hei,jeg er en kvinne på 42år,som har medfødt kavernøst hemangiom i en hånd,jeg har hatt ca 11 operasjoner pga.stadig vekst av hemangiomer som da har medført store smerter,pga.alle operasjonene har det nå oppstått et stort nevrinom også.jeg får ukentlig smertebeh.spinalbedøvelse i halsen.pga sympatikusrelatert smerte.det virker,men bare noen dager,den beste beh jeg kan få er ismelin blokade,den virker i 2mnd,men det finnes for tiden ikke slik medisin i norge,men håpet er at det kommer i desember,jeg bruker epilepsi medesin for å holde noen av nervesmertene i sjakk og blodtrykksmedisin for å utvide blodårene.hvor mye skadelig er all denne medisinen for meg?jeg er ganske glemsk og ukonsentrert for tiden,noe som startet da jeg begynte med epilepsi medisinen.og finnes det flere med samme plager?håper på kontaktmed dere i tilfelle 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201032-hemangiomnevrinom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.