Gå til innhold

hemangiom/nevrinom

Anbefalte innlegg

anks1365380445

hei,jeg er en kvinne på 42år,som har medfødt kavernøst hemangiom i en hånd,jeg har hatt ca 11 operasjoner pga.stadig vekst av hemangiomer som da har medført store smerter,pga.alle operasjonene har det nå oppstått et stort nevrinom også.jeg får ukentlig smertebeh.spinalbedøvelse i halsen.pga sympatikusrelatert smerte.det virker,men bare noen dager,den beste beh jeg kan få er ismelin blokade,den virker i 2mnd,men det finnes for tiden ikke slik medisin i norge,men håpet er at det kommer i desember,jeg bruker epilepsi medesin for å holde noen av nervesmertene i sjakk og blodtrykksmedisin for å utvide blodårene.hvor mye skadelig er all denne medisinen for meg?jeg er ganske glemsk og ukonsentrert for tiden,noe som startet da jeg begynte med epilepsi medisinen.og finnes det flere med samme plager?håper på kontaktmed dere i tilfelle

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201032-hemangiomnevrinom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...