Gjest blomsterløk Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Aggregatet vi har i kjølerommet vårt har tatt kvelden. Det er såpass gammelt at det nok ikke er noen vits å reparere det, så vi skal kjøpe nytt. Men hvor kjøper man slike ting? Har ingen som helst anelse om hvor man får tak i slike ting. Jeg har prøvd både lefdal og elkjøp, og de fører det ikke? Tips noen? Og har du noen anelse om hvor mye jeg må gi for et nytt et? Takknemlig for svar :-)) 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har ikke peiling på slikt i det hele tatt. Men jeg ville nok ha kontaktet folk som driver med innredning av kjøkken, kanskje en kjøkkenleverandør som feks Sigdal og spurt. Byggmarked-kjeder, Jernia, Clas Ohlson er også steder jeg ville prøvd. Ta for deg gule sider og let under alt som har med kjøkken, kompressorer og aggregater å gjøre. I det minste burde du finne noen på de stedene som kan tipse deg om hvor du bør lete. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har ikke peiling på slikt i det hele tatt. Men jeg ville nok ha kontaktet folk som driver med innredning av kjøkken, kanskje en kjøkkenleverandør som feks Sigdal og spurt. Byggmarked-kjeder, Jernia, Clas Ohlson er også steder jeg ville prøvd. Ta for deg gule sider og let under alt som har med kjøkken, kompressorer og aggregater å gjøre. I det minste burde du finne noen på de stedene som kan tipse deg om hvor du bør lete. Ok, takk for svar og tips. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.