Gå til innhold

Frustrert.....

Aryane

Anbefalte innlegg

I dag er jeg skikkelig sur og gretten. Har tatt en avgjørelse ang. jobb i dag.

Skulle jobbet på et prosjekt de neste 7 måndene som ville medført MYE reising, og MYE stress og høyt tempo.

Da jeg fikk tilbudet i sommer var jeg i fyr og flamme og var SÅ klar for dette, så på det som drømmejobben. Men så kom tvilen. Når jeg regnet sammen kom jeg frem til at de negative sidene ved dette veide tyngre enn de positive.

Etterhvert som tiden gikk ble jeg mer og mer sikker på at det ikke var noe for meg, så i dag takket jeg pent nei.

Det var en lettelse å få det overstått.

Nå er det for sent å ombestemme seg, og jeg er så usikker på om jeg gjorde det rette.

Har andre utfordringer som venter, så det er ikke det, men....klarer ikke helt å innfinne meg med avgjørelsen min heller. Har alltid ment at man må stå for det man gjør, men nå er jeg skikkelig frustrert!

Trøst meg litt da, si at det er bedre å ha tid til barn og kjæreste og ikke jobbe livet av seg enn å jobbe med et prosjekt der jeg treffer masse spennende mennesker og tjener gode penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er bedre for deg å ha tid til mann og barn å ikke jobbe livet av seg osv... haha ja, men dette er helt sant! spennende mennesker kan du treffe uansett kjære du, og neste gang du får et jobb tilbud, da er du kanskje mere klar for det. Det er en mening med alt her i livet :)) koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om en mann kunne skrevet noe lignende...

...det er vel her vi ser noe av årsaken til at kvinner ofte ikke når helt fram i konkurranse med menn innen næringslivet, og hvorfor kvinner nesten ikke er representert i bedriftstyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om en mann kunne skrevet noe lignende...

...det er vel her vi ser noe av årsaken til at kvinner ofte ikke når helt fram i konkurranse med menn innen næringslivet, og hvorfor kvinner nesten ikke er representert i bedriftstyrer.

Vel...jeg driver mitt eget aksjeselskap hvor jeg også er styreformann, så det er ikke der det ligger. Jeg startet med to tomme hender og har bygget meg opp fra bunnen, i dag går det strålende og det mangler ikke på oppdrag. Har utkonkurrert flere menn i bransjen på min vei, men dette var et meget spesielt prosjekt som bare skulle vare ca 7 månder, der de ville gjøre bruk av mine kunnskaper. Det ville satt livet mitt på hodet, bokstavelig talt, og jeg tror ikke jeg er klar for det.

Det føles bedre i dag, er mer sikker på at jeg tok den rette avgjørelsen i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...jeg driver mitt eget aksjeselskap hvor jeg også er styreformann, så det er ikke der det ligger. Jeg startet med to tomme hender og har bygget meg opp fra bunnen, i dag går det strålende og det mangler ikke på oppdrag. Har utkonkurrert flere menn i bransjen på min vei, men dette var et meget spesielt prosjekt som bare skulle vare ca 7 månder, der de ville gjøre bruk av mine kunnskaper. Det ville satt livet mitt på hodet, bokstavelig talt, og jeg tror ikke jeg er klar for det.

Det føles bedre i dag, er mer sikker på at jeg tok den rette avgjørelsen i dette tilfellet.

Du skrev: "si at det er bedre å ha tid til barn og kjæreste".

En mann hadde neppe trukket inn slike aspekter, for å legitimere at han takker nei til noe som er karrierefremmende.

Betviler forøvrig ikke at du har gjort det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...