Gjest veldig fortvilet Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg orker ikke dette! Nå er jeg i en periode uten migrenemedisiner, men jeg kan ikke ta medisiner så ofte som jeg har migrene. Hvorfor har jeg så ofte vondt i hodet? Jeg skal også til nevrolog. Jeg håper noen nye medisiner hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei! Det er en stor prøvelse å være plaget av migrene. Selv har jeg hyppige og langvarige anfall(opp mot tre døgn) og det tar knekken på meg. På grunn av dette har jeg valgt å ta en pause i det jeg driver med for å se om minsket stress vil redusere hyppighet og lengde. Jeg har prøvd de fleste triptaner, og ingenting virker spesielt bra. Nå skal jeg prøve naramig en periode. Var hos nevrolog for en tid tilbake og han la stor vekt på ting du sikkert har hørt før, men som det nå likevel er viktig å prøve å holde. Regelmessig inntak av mat, ikke mer enn 4 timer før du spiser noe. Kutte ut triggere som sjokolade, te og kaffe. Og alkohol, rødvin spesielt. Når det gjelder kaffe må en prøve seg frem, siden det virker positivt på noen i moderate mengder. Legge seg til normal tid, og _aldri_ sove til langt på dag uansett hvor mye en har ranglet.(Det siste var svært viktig) Drikke regelmessig. Ikke ta migrenemedisin mer enn to til tre ganger i måneden.(I følge denne nevrologen) Unngå stress. Det var det siste punktet jeg var nødt til å gjøre noe med. Og jeg håper ved gud at det vil hjelpe for jeg klarer ikke disse døgnene med oppkast og uutholdelig smerte. Som et traume som kommer igjen og igjen. Hvis du får det flere ganger i uka har du nok ikke så langvarige anfall, og har du brukt mye migrenemedisin, er det godt mulig at dette har holdt hyppigheten ved like. Det er jo et godt tegn for deg i forhold til at hyppigheten kan gå ned, etter en trasig periode med "nedtrapping". Men har du et veldig stressende liv, er det kanskje der du har mest å hente du også. Jeg håper nevrologen kan hjelpe deg, men ofte er det dessverre ikke så mye de har å komme med. Det finnes forebyggende medisiner, men de kan også ha sine store bivirkninger, så vær litt forsiktig (med økning av dose) hvis du prøver dette. vennlig hilsen bugge 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1431586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig fortvilet Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei! Det er en stor prøvelse å være plaget av migrene. Selv har jeg hyppige og langvarige anfall(opp mot tre døgn) og det tar knekken på meg. På grunn av dette har jeg valgt å ta en pause i det jeg driver med for å se om minsket stress vil redusere hyppighet og lengde. Jeg har prøvd de fleste triptaner, og ingenting virker spesielt bra. Nå skal jeg prøve naramig en periode. Var hos nevrolog for en tid tilbake og han la stor vekt på ting du sikkert har hørt før, men som det nå likevel er viktig å prøve å holde. Regelmessig inntak av mat, ikke mer enn 4 timer før du spiser noe. Kutte ut triggere som sjokolade, te og kaffe. Og alkohol, rødvin spesielt. Når det gjelder kaffe må en prøve seg frem, siden det virker positivt på noen i moderate mengder. Legge seg til normal tid, og _aldri_ sove til langt på dag uansett hvor mye en har ranglet.(Det siste var svært viktig) Drikke regelmessig. Ikke ta migrenemedisin mer enn to til tre ganger i måneden.(I følge denne nevrologen) Unngå stress. Det var det siste punktet jeg var nødt til å gjøre noe med. Og jeg håper ved gud at det vil hjelpe for jeg klarer ikke disse døgnene med oppkast og uutholdelig smerte. Som et traume som kommer igjen og igjen. Hvis du får det flere ganger i uka har du nok ikke så langvarige anfall, og har du brukt mye migrenemedisin, er det godt mulig at dette har holdt hyppigheten ved like. Det er jo et godt tegn for deg i forhold til at hyppigheten kan gå ned, etter en trasig periode med "nedtrapping". Men har du et veldig stressende liv, er det kanskje der du har mest å hente du også. Jeg håper nevrologen kan hjelpe deg, men ofte er det dessverre ikke så mye de har å komme med. Det finnes forebyggende medisiner, men de kan også ha sine store bivirkninger, så vær litt forsiktig (med økning av dose) hvis du prøver dette. vennlig hilsen bugge Tusen takk for svar. Noen anfall er korte, men nå hadde jeg f.eks. nettopp to hele dager der jeg måtte ligge. Dag to kastet jeg opp, men om kvelden var jeg ok igjen. Det er så slitsomt. Jeg har tatt medisiner daglig (først atacand, etter det prøvde jeg inderal retard) + maxalt ved anfall. Så jeg har tatt flere maxalt i uken.... Jeg får ikke jobbet nå (ekstravakter) så vi sliter økonomisk. Jeg må "lade opp" om dagen slik at jeg kanskje er i form når ungene er hjemme. Hvordan er det hos en nevrolog; bare snakker h*n med pasienten? Dette er ikke noe liv. Jeg MÅ finne en løsning på migrenen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1431833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tusen takk for svar. Noen anfall er korte, men nå hadde jeg f.eks. nettopp to hele dager der jeg måtte ligge. Dag to kastet jeg opp, men om kvelden var jeg ok igjen. Det er så slitsomt. Jeg har tatt medisiner daglig (først atacand, etter det prøvde jeg inderal retard) + maxalt ved anfall. Så jeg har tatt flere maxalt i uken.... Jeg får ikke jobbet nå (ekstravakter) så vi sliter økonomisk. Jeg må "lade opp" om dagen slik at jeg kanskje er i form når ungene er hjemme. Hvordan er det hos en nevrolog; bare snakker h*n med pasienten? Dette er ikke noe liv. Jeg MÅ finne en løsning på migrenen. Jeg får et inntrykk av at du har stått hardt på for å jobbe og klare andre ting i livet, til tross for hyppige anfall og at du har måttet øke og øke bruken av migrenemedisiner. Tipper uten å være en ekspert(så klart) at dette gjør at du har fått så hyppige migreneanfall. På et punkt tror jeg man kommer dithen at man må sette ned tempoet, for er det noe som nærer migrenen er det stres og et liv hvor ting ikke er i balanse. Kanskje har du kommet dithen nå, for det er ikke noe liv å ha migrene så hyppig. Det kan jeg skrive under på. Etter de hardeste migreneanfallene lurer jeg på om det er verdt det. Hvis du blir sykemeldt, er det slik at du er i en situasjon hvor du ikke har opparbeidet deg sykepengegrunnlag? Hvis du prøver en lengre sykemelding slik som jeg gjør nå så får vi se om det kan forbedre situasjonen. jeg håper det kan gjøre det, og da vet en i hvertfall i hvilken grad stress og mange arbeidsoppgaver virker inn på migrenen. Noen velger å prøve ut betablokker, for eksempel pranolol, og det kan hjelpe. Jeg prøvde noe som heter stemetil, og som også kan virke migreneforebyggende. Jeg ville prøvd det meste av andre gode råd før jeg prøvde betablokker var jeg deg. Hadde jeg visst litt mer om hvilke bivirkninger det kunne gi, hadde jeg i hvertfall sørget for å gå opp i dose mer forsiktig(selv om jeg fulgte legen anbefalinger) Å være hos nevrolog i denne sammenhengen, var en lite fruktbar affære. Nå kommer jeg på at det var et naturmiddel han mente jeg kunne prøve. Husker ikke navnet, men skal gå innom en helsekostforretning neste gang, så tror jeg at jeg kanskje kjenner det igjen. han mente at en del pasienter følte seg bedre når de gikk på dette middelet. Ellers konstanterte han vel egentlig bare at jeg hadde migrene, at jeg ikke måtte bruke migrenemedisin ofte var helt avgjørende. Da kom denne vonde sirkelen inn med hyppige anfall. Tipper det er det du blant annet får høre også. Hvis han har noen andre gode råd til deg, setter jeg stor pris på om du ville dele det med meg. Vh bugge 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1432103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig fortvilet Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg får et inntrykk av at du har stått hardt på for å jobbe og klare andre ting i livet, til tross for hyppige anfall og at du har måttet øke og øke bruken av migrenemedisiner. Tipper uten å være en ekspert(så klart) at dette gjør at du har fått så hyppige migreneanfall. På et punkt tror jeg man kommer dithen at man må sette ned tempoet, for er det noe som nærer migrenen er det stres og et liv hvor ting ikke er i balanse. Kanskje har du kommet dithen nå, for det er ikke noe liv å ha migrene så hyppig. Det kan jeg skrive under på. Etter de hardeste migreneanfallene lurer jeg på om det er verdt det. Hvis du blir sykemeldt, er det slik at du er i en situasjon hvor du ikke har opparbeidet deg sykepengegrunnlag? Hvis du prøver en lengre sykemelding slik som jeg gjør nå så får vi se om det kan forbedre situasjonen. jeg håper det kan gjøre det, og da vet en i hvertfall i hvilken grad stress og mange arbeidsoppgaver virker inn på migrenen. Noen velger å prøve ut betablokker, for eksempel pranolol, og det kan hjelpe. Jeg prøvde noe som heter stemetil, og som også kan virke migreneforebyggende. Jeg ville prøvd det meste av andre gode råd før jeg prøvde betablokker var jeg deg. Hadde jeg visst litt mer om hvilke bivirkninger det kunne gi, hadde jeg i hvertfall sørget for å gå opp i dose mer forsiktig(selv om jeg fulgte legen anbefalinger) Å være hos nevrolog i denne sammenhengen, var en lite fruktbar affære. Nå kommer jeg på at det var et naturmiddel han mente jeg kunne prøve. Husker ikke navnet, men skal gå innom en helsekostforretning neste gang, så tror jeg at jeg kanskje kjenner det igjen. han mente at en del pasienter følte seg bedre når de gikk på dette middelet. Ellers konstanterte han vel egentlig bare at jeg hadde migrene, at jeg ikke måtte bruke migrenemedisin ofte var helt avgjørende. Da kom denne vonde sirkelen inn med hyppige anfall. Tipper det er det du blant annet får høre også. Hvis han har noen andre gode råd til deg, setter jeg stor pris på om du ville dele det med meg. Vh bugge Er det dette du mener? http://www.kinsarvik.no/visNyheter.aspx?IDNyhet=20 Jeg har ikke prøvd det selv. Takk for gode svar. Jeg har veldig liten stilling, så derfor har jeg tidligere tatt ekstravakter. Jeg er sykemeldt akkurat nå, og lønnen min alene (uten ekstravakter) er mager. Jeg prøver å ha rolige dager; men alikevel kommer migrenen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1432155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er det dette du mener? http://www.kinsarvik.no/visNyheter.aspx?IDNyhet=20 Jeg har ikke prøvd det selv. Takk for gode svar. Jeg har veldig liten stilling, så derfor har jeg tidligere tatt ekstravakter. Jeg er sykemeldt akkurat nå, og lønnen min alene (uten ekstravakter) er mager. Jeg prøver å ha rolige dager; men alikevel kommer migrenen! Nei, jeg kan ikke si at jeg tror det var det middelet han snakket om. Det lignet litt på ordet migrene tror jeg, men det betyr jo ikke at dette middelet her også kan være verdt å prøve. jeg har i hvertfall tenkt å prøve noe, men jeg skal anakke med psykiateren min slik at jeg vet om det går greit med andre medisiner. Nå har jeg ingen medisiner jeg går fast på,(eller jeg driver og trapper ned) men har en det bør en høre om de to midlene går greit sammen. Jeg merker at jeg lenge har trodd at det var lite å hente på all denne regelmessigheten og unngå triggere. Jeg har visst om mange av tingene(og en del er individuelt), men må vel innrømme at jeg har slurvet en del med det. Aldri virkelig gått for å prøve å se hvor mye det var å hente på det området. Spesielt dette med å sove utover enkelte dager. Nå har jeg merket at når jeg synder mot det, så har migreneanfall gjerne kommet. Så jeg har personlig måttet ta meg selv i skinnet litt, etter å ha gått litt i meg selv. Hvis jeg ikke vil prøve det mest innlysende, kan jeg egentlig ikke vente annet enn at migreneanfallene kommer, så plaget jeg er. Kanskje klarer du dette, men jeg synes det er vanskelig. Krever en disiplin jeg ikke alltid synes jeg har. Kanskje noen på forumet Alternativ medisin vet hva middelet heter. Skal spørre der. Vh bugge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1432522 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Prøv å slutte med p-piller, hvis du bruker det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1432530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig fortvilet Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Prøv å slutte med p-piller, hvis du bruker det. Takk for svar. Jeg bruker ikke p-piller men hormonspiral. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1432737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig fortvilet Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nei, jeg kan ikke si at jeg tror det var det middelet han snakket om. Det lignet litt på ordet migrene tror jeg, men det betyr jo ikke at dette middelet her også kan være verdt å prøve. jeg har i hvertfall tenkt å prøve noe, men jeg skal anakke med psykiateren min slik at jeg vet om det går greit med andre medisiner. Nå har jeg ingen medisiner jeg går fast på,(eller jeg driver og trapper ned) men har en det bør en høre om de to midlene går greit sammen. Jeg merker at jeg lenge har trodd at det var lite å hente på all denne regelmessigheten og unngå triggere. Jeg har visst om mange av tingene(og en del er individuelt), men må vel innrømme at jeg har slurvet en del med det. Aldri virkelig gått for å prøve å se hvor mye det var å hente på det området. Spesielt dette med å sove utover enkelte dager. Nå har jeg merket at når jeg synder mot det, så har migreneanfall gjerne kommet. Så jeg har personlig måttet ta meg selv i skinnet litt, etter å ha gått litt i meg selv. Hvis jeg ikke vil prøve det mest innlysende, kan jeg egentlig ikke vente annet enn at migreneanfallene kommer, så plaget jeg er. Kanskje klarer du dette, men jeg synes det er vanskelig. Krever en disiplin jeg ikke alltid synes jeg har. Kanskje noen på forumet Alternativ medisin vet hva middelet heter. Skal spørre der. Vh bugge. Bør man ikke hvile om dagen dersom man er trøtt? Jeg håper at du også får det bedre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1432739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bør man ikke hvile om dagen dersom man er trøtt? Jeg håper at du også får det bedre! Ikke sove lenge om morgenen, og om en må sove middag(noe som lett trigger migrene hvis luren blir lang)bør det være en kort stund, 15- 20 minutter. Men mens en har migrene da gjelder jo ikke dette. Da prøver en bare å overleve, og da sover jeg mye og til alle tider alt etter som om medisin virker osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1432803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidligere migrene plaget Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bør man ikke hvile om dagen dersom man er trøtt? Jeg håper at du også får det bedre! Lykketil.. Håper dem finner ut av det. Dui har en form for angst og depresjon. Spenner du nakke og rygg. Og skuldre. Så vil det påvirke en del 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1435413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig fortvilet Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Lykketil.. Håper dem finner ut av det. Dui har en form for angst og depresjon. Spenner du nakke og rygg. Og skuldre. Så vil det påvirke en del Hvordan ble du kvitt migrenen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1435435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Takk for svar. Jeg bruker ikke p-piller men hormonspiral. Den skal bare virke lokalt, eller? Kan ikke noe om hormonspiraler, hormoner skal aldri mer tilføres kroppen min ;-) Min migrene, som jeg hadde minst en gang i uken, pluss at det var veldig mye jeg unngikk for å ikke trigge anfall, forsvant som dugg for solen, da jeg sluttet med mini-piller. P-pilleslutt var ikke nok. Og jeg var plaget i mange, mange år. Hvis jeg var deg, ville jeg kuttet ut spiralen et par måndeder, bare for å være sikker på at det ikke har noe med den å gjøre :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1435451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig fortvilet Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Den skal bare virke lokalt, eller? Kan ikke noe om hormonspiraler, hormoner skal aldri mer tilføres kroppen min ;-) Min migrene, som jeg hadde minst en gang i uken, pluss at det var veldig mye jeg unngikk for å ikke trigge anfall, forsvant som dugg for solen, da jeg sluttet med mini-piller. P-pilleslutt var ikke nok. Og jeg var plaget i mange, mange år. Hvis jeg var deg, ville jeg kuttet ut spiralen et par måndeder, bare for å være sikker på at det ikke har noe med den å gjøre :-) Jeg nevnte det for legen sist, men han sa at han ikke trodde jeg måtte fjerne spiralen. Hvilken prevensjon bruker du nå? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1435461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg nevnte det for legen sist, men han sa at han ikke trodde jeg måtte fjerne spiralen. Hvilken prevensjon bruker du nå? Ingen, så jeg trenger ikke tenke på det. Legen sa til meg at p-piller ikke kunne ha noe å si også. Jeg spurte, for jeg var helt desperat etter å finne en årsak til plagene. Og annet inntok jeg ikke, bortsett fra vanlig mat og drikke. Etter mange år gikk jeg fra p- til mini-pille, og fra tre år med de til ingen ting. Husker ikke hvor lang tid det tok. Var så sliten, og hadde ikke noe håp om at det skulle hjelpe, så jeg tenkte ikke over det. Plutselig våknet jeg bare opp, og forsto at jeg ikke hadde hatt migrene i det siste :-) Det var så godt! Sakte men sikkert turde jeg å prøve ting, rødvin, være lenge oppe, stresse, alt gikk bra. Håper det samme skjer med deg, enten det er hormonene, eller du finner en annen grunn :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1435495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig fortvilet Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ingen, så jeg trenger ikke tenke på det. Legen sa til meg at p-piller ikke kunne ha noe å si også. Jeg spurte, for jeg var helt desperat etter å finne en årsak til plagene. Og annet inntok jeg ikke, bortsett fra vanlig mat og drikke. Etter mange år gikk jeg fra p- til mini-pille, og fra tre år med de til ingen ting. Husker ikke hvor lang tid det tok. Var så sliten, og hadde ikke noe håp om at det skulle hjelpe, så jeg tenkte ikke over det. Plutselig våknet jeg bare opp, og forsto at jeg ikke hadde hatt migrene i det siste :-) Det var så godt! Sakte men sikkert turde jeg å prøve ting, rødvin, være lenge oppe, stresse, alt gikk bra. Håper det samme skjer med deg, enten det er hormonene, eller du finner en annen grunn :-) Takk! Jeg er ganske desperat nå. Det har vært migrene 50% av dagene på det meste, men maxalt har tatt den bort som oftest. Men tablettene har nok skapt ny migrene. Vet du om jeg ikke bør hvile middag om jeg er trøtt; om det er en trigger? Kanskje jeg skulle ta ut spiralen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1435520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Takk! Jeg er ganske desperat nå. Det har vært migrene 50% av dagene på det meste, men maxalt har tatt den bort som oftest. Men tablettene har nok skapt ny migrene. Vet du om jeg ikke bør hvile middag om jeg er trøtt; om det er en trigger? Kanskje jeg skulle ta ut spiralen? Det med hvilen så jeg noen nevnte. For meg var det sånn at jeg fikk anfall om jeg ikke hvilte. La jeg meg, kunne jeg av og til stoppe det. I alle fall nok til å klare resten av kvelden. Hvis det bare er å gå til legen og ta den ut, for så å sette den inn igjen, hadde jeg uten tvil forsøkt. Veldig liten innsats sett i forhold til den mulige gevinsten :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1435575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Navnet på naturmedisinen nevrologen min nevnte, er Migren. Sjekket det opp på en helsekostforretning, og tenkte jeg skulle nevne det. Vh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1435956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig fortvilet Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Navnet på naturmedisinen nevrologen min nevnte, er Migren. Sjekket det opp på en helsekostforretning, og tenkte jeg skulle nevne det. Vh Tusen takk for informasjon! Jeg skal til legen snart, så da skal jeg høre hva han sier. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1436505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidligere migrene plaget Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvordan ble du kvitt migrenen? Den bare forsvant med årene. Jeg har ikke hadt det på en noen år. Sleit med det som ynre. Er vel kanskje lettere å bli kvitt det vist man får det som ynre ? Jeg er 21 år år nå. Sist jeg hadde det var jeg vel 18 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201132-hvordan-leve-med-migrene-flere-dager-i-uken/#findComment-1438339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.