Gå til innhold

hvorfor klarer jeg det ikke?


Gjest tiny

Anbefalte innlegg

Hei alle dere!

Det er en stund siden jeg har skrevet her nå, men jeg har lest og sett at mange av dere sliter voldsomt.

Er fryktelig trist og sliten for tiden. Jeg innser at jeg har et problem, men klarer ikke å gjøre noe med det. Jeg er fremdelels 27 år gammel og har hatt sf. i 13 år, selvom jeg allerede som 6 åring kastet opp og slanket meg. Men de siste 7 årene har jeg ikke gjordt noe mere enn det å eksistere(hva nå enn det er) Jeg har gått til behandling i mange år, vært ut og inn av sykehus ,men ingen ting hjelper og nå er jeg iferd med å gi opp. Fikk svar på noen røngen prøver idag og de var ikke bra ifølge legen, osteoperose. Jeg er fremdeles ung men har skjellettet til en 70 år gammel dame, hvorfor skremmer det meg ikke? Jeg gir rett og slett blaffen. Jeg er totalt likegyldig, det er meningen at jeg nok en gang skal inn på Modum Bad og jeg regner med at de kan ringe når som helst,MEN vil jeg? Er redd for at jeg nok en gang skal mislykkes.

Har forresten et spørsmål: Jeg er ifølge alle tabeller og folks oppfatning skremmende mager, og mine behandlere kaller det for en livstruende situasjon, men den siste månden har jeg spist mye sjokolade og jeg legger ikke på meg. har ikke smakt mat de siste 14 dagene har kun spist snop, spiser en del salt også fordi det er kun søtt og salt jeg smaker. Hvorfor går jeg egentlig ikke opp i vekt, spiser faktisk MYE sjokolade sikkert over 2000kcal. hver dag.

Lykke til alle dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære tiny! Vektøkning kan ta lang tid ! Jeg vil absolutt oppfordre deg til å prøve nok et opphold på Modum. Det er lov å feile, det er lov å være i behov av flere forsøk. Du har sikkert gjennom alle disse årene med sf kjempet noe enormt, brukt krefter på å prøve, ville, klare , greie osv. Av og til trengs flere forsøk før vi mennesker lykkes med våre mål- hva er ditt/dine mål? Hvem er "tiny" i dag, hvem er tiny om 2, 5, 10, 20 år, er det en tiny med eller uten sf.? Ved Modum kan du få hjelp og støtte til å få nok mot, kraft, vilje til å våge en forandring, starte på veien til en endring. Du ønskes all lykke til på denne veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...