Gå til innhold

blødning ved p-pille


Gjest Kamilk

Anbefalte innlegg

Hei!

For ca 1 mnd siden begynte jeg på p-pillen Synfase. Med den typen jeg har, skal man ta pillen i tre uker, og så opphold i 1 uke da menstruasjonen skal komme. Siden jeg begynte på pillen, har jeg hatt småblødninger. Ikke hver dag, men nesten. Forskjellig mengde, noen dager så mye at jeg må gå med tampong, andre dager går d greit uten. Dette er ikke spesielt morsomt når man er nyforelsket :o( Hva skal jeg gjøre? Kommer blødningene til å gi seg? Er dette normalt? Mvh vekt79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...