Gjest Sterring Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Vet at alkohol og medisiner kan påvirkes av hverandre. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Med tanke på alle medikamenter som finnes tror jeg nok dette blir vel omfattende for et innlegg på DOL. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Alle slags medisiner kan interreagere med hverandre, noen mer enn andre. Det går an å lete på nettet (legemiddelkataloger o.a.) for å finne noe av det, da står det f.eks. sånn at ""Bimbex må ikke tas samtidig med blodtrykksmedisiner" og slikt. Legen din skal sjekke (eller du må be h*n sjekke) om noe du får som du ikke har tatt før, går sammen med det du tar fra før. Det er jo b are det interreagerer betyr: går ikke sammen med/eller riktigere: reagerer sammen med. Jisses, jeg skulle vært lærer. Men det stemmer, det jeg sier altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.