Gjest deMona Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg er så stolt over meg selv. Jeg har sluttet å røyke i en hel uke, etter å ha røyket i over 11 år. Jeg har ikke vært i nærheten av å ta i en røyk en gang, selvom jeg har tenkt på det mye. Jeg har brukt tanntråd morgen og kveld like lenge. Tidligere har jeg fått streng beskjed av flere tannleger at spesielt jeg er nødt til å gjøre dette. Har likevel ikke klart å gjøre det. Nå tror jeg jeg er i gang. Jeg har meldt meg inn i SATS for ente gang, men denne gangen har jeg troen på at jeg skal klare det. I dag var jeg på pilates og nøt det! Tror jeg skal klare spinning en gang i uken og pilates en gang i uken. De som kjenner meg vet at dette er heeeeelt ulikt meg,og jeg har fram til nå vært sikkert nord-europas lateste menneske. Jeg har vokset leggene for første gang og i dag...fikk jeg BRASILIANSK VOKSING! Tror det var noe av det vondeste jeg har opplevd, men nå er det gjort og musa er glatt som silke med bare en liten stripe igjen foran. Jeg er så stolt over meg selv for alt jeg har gjort, så jeg måtte bare skryte litt her! 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jøss, så bra da *skryte* :-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Du har grunn til å være stolt av deg selv da. Litt av en omlegging. Gratulerer så mye *skryt, skryt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.