Gå til innhold

Charlie og sjokoladefabrikken

Gjest Lille bethen

Anbefalte innlegg

Gjest Lille bethen

Er dette en bra film? Er det noe for en jentete jente på ti år?

Skal ha henne noen dager, og prøver å finne ut hva jeg kan gjøre som hun vil syns er morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Nå har jeg sett den sammen med sønnen min på sju, og både jeg og han elske filmen. Vi hadde forresten lest boka på forhånd.

Vet om flere jenter på samme aldersom likte den like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fei1365380229

Jeg har sett den sammen med barna på 13 år (gutt), 11 år (gutt) og 8 år (jente), alle syns den var kjempefin.

Hun på 4 1/2 år var for liten, hun ville hjem etter en time så pappaen fikk bare sett en time av filmen :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nå se den for min egen del *s* , så jeg tar med meg tiåringen min for å se den i morgen.

Vi har lest bøkene. Skal se originalversjonen, for jeg fordrar ikke dubbing... og tiåringen er god på å få med seg tekstinga.

Femåringen får evt vente til den kommer på dvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Den passer nok bra, har selv hatt med min datter på 9 år. Noen "høydare" syntes riktignok ikke jeg filmen var i.f.t en del av de andre animasjonsfilmene de senere årene, men det skyldes kanskje at dette var en eventyrfilm mer enn en ren humorfilm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...