Gjest Lille bethen Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Er dette en bra film? Er det noe for en jentete jente på ti år? Skal ha henne noen dager, og prøver å finne ut hva jeg kan gjøre som hun vil syns er morsomt. 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 JA! Kjempebra film! Anbefales på det varmeste. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Den er kjempesøt :-) Jeg tror absolutt den kan være fin for ei ti år gammel jente :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Min ni år gamle jentete jente syntes filmen var syk og ekkel. Hun likte den ikke. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg så den sammen med to jenter på sju og en gutt på elleve. Alle likte den veldig godt (jeg også!) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Nå har jeg sett den sammen med sønnen min på sju, og både jeg og han elske filmen. Vi hadde forresten lest boka på forhånd. Vet om flere jenter på samme aldersom likte den like godt. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har sett den sammen med barna på 13 år (gutt), 11 år (gutt) og 8 år (jente), alle syns den var kjempefin. Hun på 4 1/2 år var for liten, hun ville hjem etter en time så pappaen fikk bare sett en time av filmen ). 0 Siter
Elbereth Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg skal nå se den for min egen del *s* , så jeg tar med meg tiåringen min for å se den i morgen. Vi har lest bøkene. Skal se originalversjonen, for jeg fordrar ikke dubbing... og tiåringen er god på å få med seg tekstinga. Femåringen får evt vente til den kommer på dvd. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Den passer nok bra, har selv hatt med min datter på 9 år. Noen "høydare" syntes riktignok ikke jeg filmen var i.f.t en del av de andre animasjonsfilmene de senere årene, men det skyldes kanskje at dette var en eventyrfilm mer enn en ren humorfilm. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Håh ja! - det var en flott film for alle mellom 3 og 300 0 Siter
villee Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Filmen er bra for alle, men best for barnslige voksne 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.