Gjest bekymret_janne Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Noen som har erfaring med flått bitt ? Jeg tror jeg ble bitt av en flått i beg. av august. Fikk 2 uker senere et ringformet utslett i knehasen. Gikk på apocillin i 2 uker. Etter dette har formen blitt veldig dårlig. Har mye hodepine ikke konstant men stikkende / tung i hodet. Smerter i håndledd, lår, legg etc.. som kommer og går. Har stikkende smerter i brystet. Tok ny blodprøve for en tid siden, Sykehuset kunne ikke konkludere med at det ikke var borrelia bakterie i blodet. så de anbefalte å ta ny blodprøve om 3 uker. Det tar 3 uker å få svar på den blodprøven. Kan dette være fortsatt symptomer på borrelia ???? Noen som kan skrive litt om erfaringer / symptomer ?? Har ikke lyst å dra til lege spm jeg vet bare sier, du får vente på blodprøvene... Det tar jo nesten 6 uker til!!! Puhh. langt men.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201257-fl%C3%A5tt-borrelia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.