Gemini Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Kan lastes ned fra http://www.shdir.no/publikasjoner/faktahefter/barn_og_unge_med_nedsatt_funksjonsevne___hvike_rettigheter_har_familien__27410 (pdf-fil i høyre felt der) Mye informasjon samlet i et dokument! Totalt på 80 sider. 0 Siter
Gjest spespedstudenten Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 jeg bare sitter og undrer meg over. Det står hva man har rett til og hva man kan slå i bordet med.. men hvordan fungerer det i virkeligheten.? 0 Siter
Gemini Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 jeg bare sitter og undrer meg over. Det står hva man har rett til og hva man kan slå i bordet med.. men hvordan fungerer det i virkeligheten.? Stort sett må man søke, (få avslag) og så anke et antall ganger. Og på andre måter fighte og stå på. Men i alle fall hjelper det å VITE hva man har krav på, da vet man jo at det er noe poeng i å slåss for å få de tingene og tjenestene man har krav på. I noen heldige tilfeller får man vel også gjennomslag uten masse om og men... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.