Gå til innhold

infeksjon på penishodet, eller?!

Anbefalte innlegg

Gjest ungmann20

Hei! Jeg har noe hvitt på penis hodet mitt som jeg tror kanskje kan være sopp?? men det medfører ingen plager! ikke noe kløe eller svie eller noe. Det bare irriterer meg at det er der! har hatt det lenge.. flere år! Det går ikke an å skrape det vekk! har hørt et ord som jeg kanskje tror er det samme: kuk-ost! Noen som vet om dette går an å fjerne med noe som jeg kan kjøpe på apoteket eller andre steder? vil nødig gå til legen med det! Det gjør jeg eventuelt ikke før det plager meg! Et spørsmål til: er canesten-krem (mot sopp i underlivet) bare for kvinner??

tusen takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20129-infeksjon-p%C3%A5-penishodet-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ungmann20

Jeg har fått noen hvite kviseliknende "knotter" på forhud

ganske langt fremme,men bare på utsiden av forhuden.

Hva er dette?

Er ikke sikker, men tror jeg har hatt det samme for en stund siden! Helt ufarlig .. gikk vekk helt av seg selv!! Men tror jeg hadde bare en! max 2! Kanskje d bare er kviser? ;)

Trygve Talseth, Urolog

Dette høres ut som det som normalt produseres av kjertlene. Dette er ikke noen sykdom som skal ha noen behandling. La det være i fred - og det blir borte uten noen plager.

Canesten hjelper mot sopp - både hos menn og kvinner - men det er altså bare behandling mot soppinfeksjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...