Gå til innhold

Hvor mye koster det å trene på Spenst?

Molly Mandy

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt på meg mye det siste året og vet jo hvorfor:

Mye mat og lite aktivitet.

Her hvor jeg bor er det et Spenst treningsstudio som virker veldig fint. Jeg har vært innom noen ganger for å ta sol, og personalet virker kjempehyggelige og lokalene er store og fine.

Etter å ha sendt en henvendelse på mail til de, er de nå på meg for å ta en prøvetime førstkommende mandag.

De vil ikke ut med pris ennå, men jeg jukser litt og spør dere, he he...

Hvor mye koster sånt om dagen? 700,- pr mnd? 500,-?

Jeg har så lyst, men syns vel i grunn det er det glade vanvidd å binde seg for 6 mnd eller mer til en sånn pris.

men med ondt skal ondt fordrives, så det kan vel hende det kan ha noe for seg allikevel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TorneROSA1365380904

Hei!

Jeg tror det koster sånn ca 340 kr i mnd på Spenst. Så da er det jo mye billigere enn du fryktet! :) Men jeg syns 340 kr i mnd er veldig dyrt også jeg...

Lykke til med treningen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror det koster sånn ca 340 kr i mnd på Spenst. Så da er det jo mye billigere enn du fryktet! :) Men jeg syns 340 kr i mnd er veldig dyrt også jeg...

Næææ, det kan ikke være så billig??

Da begynner jeg jo med en gang.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig?? det er da svindyrt!

Jeg trodde det var det dobbelte.

Men ok, billig er det ikke. Burde få med egen trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig?? det er da svindyrt!

Betraktelig billigere enn sats og elixia, ihvertfall. Dyrere enn nautilus.

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Koster nok mer enn det ja, sist jeg trente på Spenst(den gang het det SATS) kostet det 440,- pr måned, vet det har steget en del siden det, kan tenke meg det er ca en 100-lapp dyrere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betraktelig billigere enn sats og elixia, ihvertfall. Dyrere enn nautilus.

Er ikke spenst tidligere sats?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke spenst tidligere sats?

Er det det? Da er det ikke lenge siden de byttet navn, isåfall. Og det kostet fra over 400,- til over 500,- å trene der sist jeg sjekket.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det? Da er det ikke lenge siden de byttet navn, isåfall. Og det kostet fra over 400,- til over 500,- å trene der sist jeg sjekket.

".........................................."

De tidligere satsene her har iallefall blitt spenst. Men det kan jo være at de er utbrytere da, jeg gikk bare ut i fra at de kun hadde byttet navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tidligere satsene her har iallefall blitt spenst. Men det kan jo være at de er utbrytere da, jeg gikk bare ut i fra at de kun hadde byttet navn.

For et års tid siden så "sparket" sats alle franchisesentrene sine. Mulig noen av de har gått sammen og laget en ny kjede. Men ikke vet jeg.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et års tid siden så "sparket" sats alle franchisesentrene sine. Mulig noen av de har gått sammen og laget en ny kjede. Men ikke vet jeg.

"............................................."

Kunne du oversette "franchisesentrene"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du oversette "franchisesentrene"?

"Kunne du oversette "franchisesentrene"?"

Privateide sentre, som ikke var eid av sats-kjeden, men likevel var med i kjeden. Det blir det samme med en del mindre butikker i kjeder som rimi, rema etc. Noen av de er tidligere "gammeldagse" kollonialforetninger, som har blitt med i en større kjede (og skiftet navn). Derfor ser man ofte at "Olufs Landhandel" plutselig er Prix, selv om det fortsatt er Oluf som eier og driver den.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kunne du oversette "franchisesentrene"?"

Privateide sentre, som ikke var eid av sats-kjeden, men likevel var med i kjeden. Det blir det samme med en del mindre butikker i kjeder som rimi, rema etc. Noen av de er tidligere "gammeldagse" kollonialforetninger, som har blitt med i en større kjede (og skiftet navn). Derfor ser man ofte at "Olufs Landhandel" plutselig er Prix, selv om det fortsatt er Oluf som eier og driver den.

"........................................."

Aha, ja. Da lærte jeg noe i dag også.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, ja. Da lærte jeg noe i dag også.

c",)

Enhver dag man lærer noe nytt er en god dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...