Gå til innhold

nervøs

Anbefalte innlegg

morten21365380909

hei.. har hatt sex med en tvilsom jente etter en fuktig tur på byen ( beskyttet sex ) noen dager etterpå, ca 3-5 så fikk jeg kviselignende prikker eller byller på penis-skaftet og mange identiske utvekster like ovenfor. en stund etterpå så utviklet jeg en vanvittig kløe over hele kroppen og slike utvekster dukker opp og forsvinner regelmessig bortsett fra dem jeg har nedentil, de går ikke vekk. det er nå over tre mnd siden dette begynnte og etter antibiotika kur og antihistamin tabletter så er jeg fremdeles plaget med dette. kløen er noe dempet og jeg er mest plaget av dette over hele fjeset, i ørene, i nese og hodebunn samt hele fjeset og mye på armer.. litt på resten av kroppen og men ikke like mye som det var. kan dette være et symptom for hiv eller annen alvorlig sykdom? det er ikke skabb el lign. bor i en gammel kjellerleilighet og lurer på om det kanskje kan fremkalles av dårlig innemiljø eller reaksjon på vaskemiddel. hadde også en influensa lignede sykdom som kun varte to tre dager men den kom i forbindelse med utekonsert så vet ikke om det kan ha en sammenheng. har også hodepine og er ganske energiløs men det kan ha sammenheng med nattarbeid og dårlig døgnrytme.. ellers er jeg i fin form og ingen andre plager eller vondt noe sted.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201359-nerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...