Gå til innhold

Kjæresten min har...

Anbefalte innlegg

Gjest kjæresten hennes

Jeg sendte inn et innlegg her den 5.9 med samme tittel og vil igjen prøve å spørre dere om råd.

Det har seg altså slik at kjæresten min har vært utsatt for det hun betegner som "milde overgrep" i barndommen.

Jeg tror hun føler seg trygg nok på meg til å fortelle om det, men jeg vet ikke hvordan jeg skal formidle dette til henne igjen. Altså at jeg gjern lytter til henne (fordi jeg tror det kan fjerne litt av en ev. smerte som fortsatt kan være der?, tror dere det?).

Sist jeg skrev inn - takk til dere som svarte - ble jeg rådet til å råde henne til å prate med profesjonelle. Det kan jeg kanskje gjøre, men hvordan gjøre dette på en best mulig måte, uten å true hennes integritet?

Vi møtes bare i helgene (pga jobb/skole), så jeg vet ikke om jeg bør vente med disse ev. samtalene til vi får anledning til å se hverandre oftere?

Sexlivet vårt fungerer helt fint. Hun setter spesielt stor pris på at jeg vil ha sex hver gang hun har lyst... Det eneste jeg har reagert litt på, er at det virker som om hun ikke alltid nyter det, som om hun ikke er så fysisk følsom. Hun har ingen problemer med nærhet.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201366-kj%C3%A6resten-min-har/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest justme21

Nå vet ikke hvor lenge dere har hvert sammen. Ikke lest det andre innlegget. Men uansett. Jeg er selv utsatt. Og jeg til og begynne med slet med å nyte det. Vi har hvert nå sammen i sammen i snart 5 år. og gift sien mai. Først nå klarer jeg å nyte det ! Gi henne tid. Det kommer nok. Snakk sammen, og hør hva henne liker du gjør med henne.. Lykke til.. Det med snakkinga. Ikke prøv å kom inn på det. Jeg tror henne snakker når henne er klar for det. Viktigste er at henne vet du bryr deg, og at du lytter. Holder rundt henne når henne trenger det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...