sugarpop Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har to gmail-kontoer. Begge har fungert helt fint til nå. I dag har det imidlertid vært umulig å få åpnet den ene. Jeg legger som vanlig inn brukernavn og passord, men det eneste som kommer opp på siden er følgende på en ellers blank side: [Loading...) oppe i venstre hjørne. For sikkerhets skyld har jeg prøvd å legge inn passord på nytt etter Gmails instrukser, men får fortsatt opp kun [Loading...] oppe i venstre hjørne. Begge kontoene brukes som Operamail. Det går greit å sende mail ut på denne aktuelle kontoen, men det kommer ikke mail inn. Ny versjon av Opera ble lastet ned og installert i dag, men kan virkelig dette ha noe å si både for inn-mail i Opera-mail og åpning av kontoen på webmail? Når det gjelder Opera-mail har jeg sjekket og prøvd å variere med Auto og Plaintext som server-oppstilling. Anyone? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.