Gå til innhold

hva tror dere nå da?

Gjest husker ikke hva jeg kallte meg da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev for 1-2 uker siden om en kollega av mannen min som hadde lagt inn et bikinibilde av seg selv på sin logo på msn. Jeg synes dette var rart. I natt skrev hun til han: Kommer du? Står aleine.

Jeg mistenker ikke mannen min for noe altså, bare så det er helt klart! Jeg fikk vite om meldingen dagen etter. På jobben hadde hun sagt til han. Fikk du melding i natt? Jeg sendte den feil. *fnis*

Hun hadde også skrevet til han (og en annen kollega - tre personer var på felles msn) tidligere på dagen at hun var skikkelig klar for å gå på byn.

Er dette tilfeldigheter? Jeg synes det virker litt rart. Synes hun var litt kort og "formell" med meg også sist gang jeg hilste på henne, men det kan være innbilning.

Gjest LucySky
Skrevet

Hun er bare litt teit, og den typen som alltid er på flørter'n.

Var jeg deg, ville jeg ta det med ro. Hun høres ut som en sånn som prøver seg som en slags vane.

Det er lov å bli litt urolig av sånt, men ikke overdriv uroen.

(Av og til lurer jeg på hvordan vi andre (eldre) dødelige klarte å være utro/ha gubber som var utro/være sjalu - før mobiltelefonene kom ...)

Skrevet

hun prøver seg på din kjære....?

snakk med ho hvis det skjer igjen!!

Skrevet

hun prøver seg på din kjære....?

snakk med ho hvis det skjer igjen!!

det er det som er problemet, jeg vet jo ikke om hun prøver seg. Hun sendte jo visstnok feil ifølge henne selv, men jeg synes det blir altfor tilfeldig, med bikinibilde, at hun sa hun ville på byn og at hun sendte melding til han. Jeg pleier alltid å ha rett når jeg har fornemmelser for noe. Og kvinner kan være noen utspekulerte fjols. Jeg må legge til at det ikke er første gangen det skjer at noen er etter han (han er godt likt blant de fleste), og det har vært ungjenter de gangene det har skjedd. Han er veldig omgjengelig, det er han med gamle/unge, kvinner/menn. Jeg tror at ungjentene kanskje tolker det til noe annet.

Skrevet

Dette kan nok sikkert være bare tilfeldigheter. Hvis hun begynner å sende bilder av seg selv med sprikende ben er det fare på ferde - tro du meg! ....

Skrevet

Dette kan nok sikkert være bare tilfeldigheter. Hvis hun begynner å sende bilder av seg selv med sprikende ben er det fare på ferde - tro du meg! ....

spriker hun med beina så får jeg heller snakke med henne. Jeg vet at det kan være tilfeldigheter, det er derfor jeg er så usikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...