Gjest skraldepande Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 HØRER DERE, ER DERE HELT DØVE??? HVOR ER FORNÆRMELSENE, PÅSTANDENE OG ALT DET ANDRE? 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 NEI, GÅ Å LEGG DERE, SOM JEG. JEG HAR EN FØLELSE AV AT STORE BOKSTAVER ER LITT SKRIKENDE. Derfor går jeg over til små. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 NEI, GÅ Å LEGG DERE, SOM JEG. JEG HAR EN FØLELSE AV AT STORE BOKSTAVER ER LITT SKRIKENDE. Derfor går jeg over til små. ER DET SKRIKENDE MED STORE????? SKRIIIIIIIIIIK 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg kan jo prøve å flørte litt forsiktig med deg, så kommer fornærmelsene før du aner ordet av det... Er du gutt eller jente forresten? Jeg er ikke så dreven i å flørte med jenter 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 ER DET SKRIKENDE MED STORE????? SKRIIIIIIIIIIK JA. OG DET ER SKREKKELIG UHØFLIG! MEN DA BLIR DET IKKE SÅ SKREKKELIG KJEDELIG, 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Ja, jeg er døv! DET ER SYND, FOR VI HAR BARE TEKSTET FOR BLINDE!! 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg kan jo prøve å flørte litt forsiktig med deg, så kommer fornærmelsene før du aner ordet av det... Er du gutt eller jente forresten? Jeg er ikke så dreven i å flørte med jenter EGENTLIG BLE JEG FØDT SOM TEDDYBJØRN, MEN NÅ HAR JEG FÅTT SATT PÅ EN PIKK AV TRE. DEN ER ROSEMALT OG KAN BRUKES SOM BLOKKFLØYTE NÅR DEN IKKKE ER I BRUK TIL NOE ANNET. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 DET ER SYND, FOR VI HAR BARE TEKSTET FOR BLINDE!! Dårlig gjort! Sett for svarte inn en tolk i bildet! 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Dårlig gjort! Sett for svarte inn en tolk i bildet! Litt kulere å være døv etter at internett tok over. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Dårlig gjort! Sett for svarte inn en tolk i bildet! jeg er her ;-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 EGENTLIG BLE JEG FØDT SOM TEDDYBJØRN, MEN NÅ HAR JEG FÅTT SATT PÅ EN PIKK AV TRE. DEN ER ROSEMALT OG KAN BRUKES SOM BLOKKFLØYTE NÅR DEN IKKKE ER I BRUK TIL NOE ANNET. Blokkfløyte var min store skrekk på skolen... Men jeg trodde du hadde sluttet å rope nå? 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Blokkfløyte var min store skrekk på skolen... Men jeg trodde du hadde sluttet å rope nå? Jeg er litt hes etter nattens utskeielser. Vi har spilt blokkfløyte i hele natt, til polti kom og beslagla fløytene og akutten låste oss inne, og her sitter vi. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er litt hes etter nattens utskeielser. Vi har spilt blokkfløyte i hele natt, til polti kom og beslagla fløytene og akutten låste oss inne, og her sitter vi. Takk, det var bedre for ørene (og øynene!). Vi? Er dere flere teddybjørner der ute med påmonterte blokkfløyter? 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Vi får ikke lov for webmaster... Hørt på biblioteket: UNNSKYLD! HAR DERE BOKA OM FRITJOF NANSEN OG HOMSEVENNENE HANS DA DE VAR PÅ POLET? *lyden av et skrik og en dør som lukkes* 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Takk, det var bedre for ørene (og øynene!). Vi? Er dere flere teddybjørner der ute med påmonterte blokkfløyter? Vi er mange. Formannen i interesseforeningen har to: en foran og en bak. Ikke alle har det, derfor er vedk vel kvalifisert. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Vi er mange. Formannen i interesseforeningen har to: en foran og en bak. Ikke alle har det, derfor er vedk vel kvalifisert. *LOL* Det må bli et herlig lureleven når dere har møte! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.