Gå til innhold

plastikkirurgi i Tallin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sweetie1365380378

Hei!

Jeg har selv hatt plastisk kirurgi, men fikk dette utfort ved Noble Clinic i Norge. Kikket pa internett sida som du gav link til og vil veldig sterkt anbefale deg a unnga utenlandske klinikker som annonserer lave priser hvis du ikke har kjennskap til tidligere pasienters erfaringer og resultat av operasjoner de utforer; siden en operasjon er et alvorlig steg og kan ved utforelse av ukyndig lege gi ikke bare et darlig resultat men ogsaa varige problemer.

Jeg kan derimot skrive under paa at en vellykket operasjon er veldig gledelig :) Har ikke angret ett sekund!

Lykke til

Vennlig hilsen

• 2 uker senere...

Hei!

Jeg har selv hatt plastisk kirurgi, men fikk dette utfort ved Noble Clinic i Norge. Kikket pa internett sida som du gav link til og vil veldig sterkt anbefale deg a unnga utenlandske klinikker som annonserer lave priser hvis du ikke har kjennskap til tidligere pasienters erfaringer og resultat av operasjoner de utforer; siden en operasjon er et alvorlig steg og kan ved utforelse av ukyndig lege gi ikke bare et darlig resultat men ogsaa varige problemer.

Jeg kan derimot skrive under paa at en vellykket operasjon er veldig gledelig :) Har ikke angret ett sekund!

Lykke til

Vennlig hilsen

Jeg vurderer fortsatt.Lurer på hvordan du hadde etter operasjonen. Kan du fortelle litt om det, hoven,hvor lenge?blå,hvor lenge?dårlig?måtte du ha hjelp etterpå,synes det godt etter opr.

takker for svaret

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...