Gå til innhold

Hvordan slette alle ord jeg har søkt på ?

Gjest uten nick denne gang

Anbefalte innlegg

Gjest uten nick denne gang

Trenger internett-hjelp! Jeg har søkt på en hel haug av saker og ting, noe som nå er lite festlig at er synlig. jeg har nemlig begynt å dele maskinen min med en romkammerat, og når han skriver inn og søkre på noe på p, så er det ikke så kult at det kommer opp "pupper" eller evt et navn...

Hvordan får jeg slettet den linjen som kommer opp med ting jeg har søkt på?

På forhånd TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MinaLisa

Et tips: skriv inn en bokstav, da kommer alle ord som begynner på den bokstaven opp. Merk en og en linje (med piltast tror jeg, slik at linjen blir blå), og trykk Delete. Slik gjør du med hele alfabetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaptein Miki

Gå inn på Verktøy,trykk på Alternativer til internett og deretter på innhold.Da får du opp en knapp merket Autofullfør.Trykk på den og fjern den midterste avkrysningen (tror jeg det var).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aiai kaptein

Gå inn på Verktøy,trykk på Alternativer til internett og deretter på innhold.Da får du opp en knapp merket Autofullfør.Trykk på den og fjern den midterste avkrysningen (tror jeg det var).

Kan jeg fjerne alle avkryssninger? eller skjer der da noget katastrofalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Kan jeg fjerne alle avkryssninger? eller skjer der da noget katastrofalt?

Du ser ved siden av de ulike boksene hva kryssene er til. For det første - nei, det er ikke farlig å trykke på alle.

Den nederste er for passord etc. Om du deler pcen din med noen andre er det kanskje ikke så lurt å ha passord lagret, det vil si at de står innskrevet uten at du trenger å gjøre det? Da kan de lønne seg å fjerne disse. Autofullfør for webadresser er vel sånn at når du starter å skrive feks "www.dokt" i adresselinja, så foreslår den www.doktoronline.no. Veldig kjekt å ha, men dersom du er inne på sider som du ikke ville at romkameraten din skal vite om eller av andre grunner ikke har lyst at skal ligge åpenløst sånn, så kan du fjerne autofullfør for det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...