Gå til innhold

Kjeder meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg veldig for øyeblikket.. kjæresten har okkupert tven og jeg gidder ikke følge med på det han ser på.. noen som har en vits på lur eller noe??

Skrevet

Mine er så vulgære at jeg våger ikke skrive dem inn.

Skrevet

Mine er så vulgære at jeg våger ikke skrive dem inn.

:-) joda, sett i gang...

Skrevet

:-) joda, sett i gang...

Hun risikerer å bli kasta ut :o

Skrevet

Hun risikerer å bli kasta ut :o

noen som har annet på lager da?

Skrevet

Her er det virkelig ikke mye liv i kveld. Tror du må øke promillen betraktlig for å få det gøy her nå. Kan dessverre ingen vitser, men jeg kan skåle med deg hvis du går for promillealternativet;-)

Skrevet

Her er det virkelig ikke mye liv i kveld. Tror du må øke promillen betraktlig for å få det gøy her nå. Kan dessverre ingen vitser, men jeg kan skåle med deg hvis du går for promillealternativet;-)

tja.. er litt i seneste laget tror jeg for å ty til flaska:-) gjør du det i kveld?

Skrevet

noen som har annet på lager da?

Jeg skal prøve å pønske ut en provoserende, sjokkerende og underholdende tråd!

Skrevet

Jeg skal prøve å pønske ut en provoserende, sjokkerende og underholdende tråd!

flott:-) jeg er med

Skrevet

tja.. er litt i seneste laget tror jeg for å ty til flaska:-) gjør du det i kveld?

Bare bittelitt:-) Men så dødt som det er her tror jeg forresten ikke det hjelper med alkohol engang. Tror jeg rusler videre ut i cyberspace. Skål!

Skrevet

Bare bittelitt:-) Men så dødt som det er her tror jeg forresten ikke det hjelper med alkohol engang. Tror jeg rusler videre ut i cyberspace. Skål!

jeg gjorde det jeg også... faktisk mirc

Skrevet

My wife came home the other night and told me to take off her blouse.

Then she told me to take off her skirt. Then she told me never to wear her clothes again.

Skrevet

My wife came home the other night and told me to take off her blouse.

Then she told me to take off her skirt. Then she told me never to wear her clothes again.

hahaha

Skrevet

Vet du hvordan drømmemannen er?

-Gi faen i utseendet, og om han gjør husarbeid. Let etter en med 20 cm tunge og som kan puste med ørene!

Skrevet

Vet du hvordan drømmemannen er?

-Gi faen i utseendet, og om han gjør husarbeid. Let etter en med 20 cm tunge og som kan puste med ørene!

riktig!!

Men mannfolk som gjør mye i huset kan man lete seg i hel etter. som å lete etter nåla i en høystakk!

Skrevet

Sweatshirts

A girl goes into the doctor's office for a checkup. As she takes off her blouse, he notices a red "H" on her chest. "How did you get that mark on your chest?" asks the doctor. "Oh, my boyfriend went to Harvard and he's so proud of it that he never takes off his Harvard sweatshirt, even when we make love," she replies. A couple of days later, another girl comes in for a checkup. As she takes off her blouse, he notices a blue "Y" on her chest. "How did you get that mark on your chest?" asks the doctor. "Oh, my boyfriend went to Yale and he's so proud of it that he never takes off his Yale sweatshirt, even when we make love," she replies. A couple of days later, another girl comes in for a checkup. As she takes off her blouse, he notices a green "M" on her chest. "Do you have a boyfriend at Michigan?" asks the doctor. "No, but I have a girlfriend at Wisconsin. Why do you ask?"

Skrevet

Sweatshirts

A girl goes into the doctor's office for a checkup. As she takes off her blouse, he notices a red "H" on her chest. "How did you get that mark on your chest?" asks the doctor. "Oh, my boyfriend went to Harvard and he's so proud of it that he never takes off his Harvard sweatshirt, even when we make love," she replies. A couple of days later, another girl comes in for a checkup. As she takes off her blouse, he notices a blue "Y" on her chest. "How did you get that mark on your chest?" asks the doctor. "Oh, my boyfriend went to Yale and he's so proud of it that he never takes off his Yale sweatshirt, even when we make love," she replies. A couple of days later, another girl comes in for a checkup. As she takes off her blouse, he notices a green "M" on her chest. "Do you have a boyfriend at Michigan?" asks the doctor. "No, but I have a girlfriend at Wisconsin. Why do you ask?"

den var bra:-) du bedriver kvelden med da?

Skrevet

To gode kompiser bestemte seg for å ta en konefri helg, og snurpet sammen sekken, full av fiskeutstyr, telt og rennevin.

De labbet innover i fjellet i søken etter et godt fiskevann, og etter mye trasking fant de endelig et vatn. Av med sekken, opp med teltet og fram med brennevinet! Etter lite fisking og mye brennevin var tiden inne for å kravle inn i teltet. En stund etter de hadde funnet seg til rette, kommer det fra den ene:Å du- du ligger å runke? Ehhh, jo da- kommer det litt brydd fra den andre.Problem med å få den opp da, kanskje? undrer den første.

Ehhh, jo. Det stemmer nok det! sier den andre, enda mer brydd. Da sier den første sier: Ka om du prøver din egen kuk?

Skrevet

den var bra:-) du bedriver kvelden med da?

smakte på Martini Bianco men detvar ikke like godt som for 25 år siden, så jeg åpna en Braastad i stedet.

Skrevet

To gode kompiser bestemte seg for å ta en konefri helg, og snurpet sammen sekken, full av fiskeutstyr, telt og rennevin.

De labbet innover i fjellet i søken etter et godt fiskevann, og etter mye trasking fant de endelig et vatn. Av med sekken, opp med teltet og fram med brennevinet! Etter lite fisking og mye brennevin var tiden inne for å kravle inn i teltet. En stund etter de hadde funnet seg til rette, kommer det fra den ene:Å du- du ligger å runke? Ehhh, jo da- kommer det litt brydd fra den andre.Problem med å få den opp da, kanskje? undrer den første.

Ehhh, jo. Det stemmer nok det! sier den andre, enda mer brydd. Da sier den første sier: Ka om du prøver din egen kuk?

fy flate- er veldig lite liv her,,,,,,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...