Gå til innhold

Tror du på den store, evige kjærligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, den finnes:-)!! men ikke sikkert du finner den ved første treff;-)

Skrevet

nei det gjør jeg ikke... skjønner ikke hvordan det går ann!

Skrevet

Ja den tror jeg på, men jeg tror man må kysse noen frosker først. Det har jeg gjort, og nå tror jeg jeg endelig har funnet den rette, han står i dusjen nå :o)

Gjest x-box-x
Skrevet

Joda, den finnes:-)!! men ikke sikkert du finner den ved første treff;-)

Jeg er ikke på leit da, har hatt samme livspartner et halvt liv.

Derimot virker det som alle andre skilles, også dem som har sett lykkeligst ut. Det er ikke mange igjen, de som holder sammen blir unntaket. Litt trist...

Skrevet

Jeg er ikke på leit da, har hatt samme livspartner et halvt liv.

Derimot virker det som alle andre skilles, også dem som har sett lykkeligst ut. Det er ikke mange igjen, de som holder sammen blir unntaket. Litt trist...

enig med deg der, der er trist..... en grunn????

Aner ikke hvorfor:-)

håper du/dere ikke blir en av statistikken som jeg ble:-)

Skrevet

Ja kanskje, hvis man er heldig å treffer DEN rette...

og hvem kan kategoriseres som den rette?

Gjest x-box-x
Skrevet

enig med deg der, der er trist..... en grunn????

Aner ikke hvorfor:-)

håper du/dere ikke blir en av statistikken som jeg ble:-)

Det har vi bestemt oss for å ikke bli! :)

Men i noen miljøer virker det som skilsmisser er smittsomt og i tiden.

Det blir gammeldags å holde sammen liksom. Mange tror gresset er så mye grønnere på den andre siden, men det er det jo ikke!

Skrevet

Den som man kan være lykkelig med et helt liv...?

:-)

Skrevet

var den til meg??? isåfall vil jeg svare at det vet du aldrig! det detter noen ned om du er åpen, og en av dem kan være den rette, men også den helt gale:-)

vi har hver og en vårt eget liv, alt vi kan gjøre er å hjelpe så godt vi kan;-)

jeg sier natta nå, må opp tidlig pga barn som skal kjøres:-)!!

Skrevet

Det har vi bestemt oss for å ikke bli! :)

Men i noen miljøer virker det som skilsmisser er smittsomt og i tiden.

Det blir gammeldags å holde sammen liksom. Mange tror gresset er så mye grønnere på den andre siden, men det er det jo ikke!

Så godt og høre!! :-)

Skrevet

Den som man kan være lykkelig med et helt liv...?

:-)

tja.. kanskje. jeg nekter å tro at noen kan leve perfekt sammen.. eller hva?

Skrevet

tja.. kanskje. jeg nekter å tro at noen kan leve perfekt sammen.. eller hva?

Perfekt sammen, nei, men så godt sammen at man kan kalle det for den store, evige kjærligheten.

Skrevet

Ja jeg tror på den, men jeg har aldri opplevd den.

Skrevet

Perfekt sammen, nei, men så godt sammen at man kan kalle det for den store, evige kjærligheten.

tja, men man vet ikke om den varer evig.. Mye kan snu.. og man kan faktisk tro at man har det bra også, og plutselig er den andre utro. Hva er meningen da?

Skrevet

tja, men man vet ikke om den varer evig.. Mye kan snu.. og man kan faktisk tro at man har det bra også, og plutselig er den andre utro. Hva er meningen da?

Hvis den ene er utro, har man jo ikke funnet den rette. Det er vel bare flaks om man virkelig _finner_ den rette, og skilsmissestatistikken viser jo at heller få virkelig er så heldige.

(Når det er sagt, så må man jobbe for å få ekteskapet til å fungere - uansett hvor rette man er for hverandre, og det er det nok mange som ikke prøver nok på)

Skrevet

Hvis den ene er utro, har man jo ikke funnet den rette. Det er vel bare flaks om man virkelig _finner_ den rette, og skilsmissestatistikken viser jo at heller få virkelig er så heldige.

(Når det er sagt, så må man jobbe for å få ekteskapet til å fungere - uansett hvor rette man er for hverandre, og det er det nok mange som ikke prøver nok på)

ja det er sant.. man må faktisk jobbe veldig hardt. men det jeg mente i stad var at den ene kan gå i troen om evig lykke, mens den andre farer rundt og kan ha det bra i forholdet, mye pga noen spenninger oppfylles...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...