Gå til innhold

Orker ikke mer. Kanskje noen der ute kan hjelpe meg

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente i 20 årene, som det siste året har levd sammen med en mann som mishandlet og voldtok meg daglig.Nå sitter han varetektsfengslet,fordi jeg endelig klarte å gå til politiet.Jeg sitter og venter på at rettsaken skal komme opp, og er helt kvalm av redsel.Jeg går ut fra at de fleste som har bllitt voldtatt, mishandlet, og terrorisert vet hvor jævlig ettervirkningene er. Angst, søvnløshet, skyldfølelse og tanken på at jeg aldri noengang vil kunne ha et forhold til en gutt igjen. Bare tanken på sex gjør meg kvalm.Det er nok at en mann ser på meg, så starter jeg å brekke meg. Men det som sliter kanskje aller mest på meg er en fysisk skade. Jeg har lest mange innlegg rundt voldtekt, men aldri hørt noen ta opp dette problemet jeg sliter med fysisk. Det er mulig det er fordi det er eksta ydmykende og tabu.En stor del av voldtektene jeg var utsatt for var analt, og da også med gjenstander. Så det som har skjedd er at endetarmsåpningen min på en måte henger utenfor, og jeg har store problemer med å holde på avføring.Dette er et kjempestort problem, og utrolig nedverdigende å fortelle til noen. Jeg var hos fastlegen min, men hun sa bare at det sikkert ble bedre etterhvert. Men nå er det nesten to måneder siden, og det er like ille og smertefullt.Jeg føler at legen min bagatelliserer problemetved å si ting som at mange voksne bruker bleier mot lekkasjer,og hun har sett mye værre ting Dette må jeg bare leve med. Men jeg er noen og tyve år og sliter nok psykisk.Hver dag er et mareritt, og nå må jeg også fortelle om dette i rettssaken. Jeg vet ikke om jeg greier mer. Derfor lurte jeg egentlig på om det var noen der ute som har eller har hatt dette samme problemet som meg. Og som kanskje visste hva jeg kan gjøre. Hele situasjonen er så ydmykende at jeg tør ikke mase mer på legen. Stor hilsen fra redd jente

Fortsetter under...

Gjest til deg

Hei

Du er ikke alene om å ha det sånn. Ei som leide bolig hos meg en gang ble også voldtatt bak og fikk store smerter som du beskriver. Ble også voldtatt med gjenstander (flaske) og det ga henne sannsynligvis store sår innvendig.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...