Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Har en nakkeskade siden 99 med brudd på ryggtagg c2 og diverse andre skader i nakke.Har kroniske smerter og vurderer denervering. Lurer på om dette er en bra løsning som kan hjelpe meg? Sliter også med konstante søvn problemer etter denne ulykken. Har via lege prøvd det meste av sove medisin, men ikke noe virker. Har fått konstantert at jeg ikke produserer nok melatonin. Min lege har prøvd å skrive ut melatonin til meg, men virker som dette er nesten umulig. Hvordan får en skrevet ut melatonin. Må jeg bytte til annen lege for å få skrevet ut dette? Problemet med disse skadene jeg sliter med etter bilulykken er at jeg må alltid lete meg frem i helsevesenet selv, og dette sliter en helt ut. Hvordan får en et tilrettelagt helsetilbud rundt en etter en slik hendelse. Fungerer bra de gangene jeg er innlagt på sykehus, men så fort man er hjemme igjen må man kjempe alene igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201572-nakkeskade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du meldt deg inn i trafikkskadeforeningen? Kanskje de kan hjelpe deg litt?

Har vært medlem i whip lash forbundet i flere år og hatt egen advokat på saken like lenge. Men det største problemet jeg sliter med er nettverket innen helse. En må lete seg frem i systemet selv hele tiden. Når jeg gikk over til privat helsetjenest ble det bedre. Knyttet til meg Svein Nilson og Jørn Bremnes. Dem kan jeg ikke få gitt nok ros. Hadde det ikke vært for dem hadde jeg vel aldri fått noen svar eller røntgen bevis på mine skader.Men takk for tpset Mauren. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201572-nakkeskade/#findComment-1437058
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Har vært medlem i whip lash forbundet i flere år og hatt egen advokat på saken like lenge. Men det største problemet jeg sliter med er nettverket innen helse. En må lete seg frem i systemet selv hele tiden. Når jeg gikk over til privat helsetjenest ble det bedre. Knyttet til meg Svein Nilson og Jørn Bremnes. Dem kan jeg ikke få gitt nok ros. Hadde det ikke vært for dem hadde jeg vel aldri fått noen svar eller røntgen bevis på mine skader.Men takk for tpset Mauren. :-)

hei, er ei jente på 28 som har sliti med nakken siden 98.

vært innom det meste også spesialister. Hvor i norges land befinner Svein Nilson og Jørn Bremnes seg og hva er disse utdannet som ?? håper du kan hjelpe meg.

på forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201572-nakkeskade/#findComment-1603893
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...