Osiris Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 De hadde lovet oss finvær her i Trøndelag, men ute silregner det og temperaturen er absolutt ikke noe å skryte av. 0 Siter
Gjest lenger sør Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 her har det regnet to ganger såvidt jeg kan huske i høst ser ike på værmelding, men har ikke behov for det fordi jeg ikke skal finne frem klær til barn.. 0 Siter
mAd Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har innsett (etter bare fire år i Trondheim) at trønderværet kan ikke spås. Det skifter fra time til time, og gjerne fra himmel til helvete, så jeg gir opp værmeldingene *sukk* Men nå titta jo sola frem litt da! Hvis det holder seg, får jeg kanskje med sambo på en spasertur når han kommer hjem 0 Siter
Gyda Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Og her på Østlandet var det meldt regn hele dagen (i alle fall gjorde de det fredag da jeg så værmeldingen), og så er det strålende sol fra skyfri himmel! 0 Siter
Osiris Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 Og her på Østlandet var det meldt regn hele dagen (i alle fall gjorde de det fredag da jeg så værmeldingen), og så er det strålende sol fra skyfri himmel! De må ha bytta om værmeldingene. Regnet har holdt opp nå, og tempen har steget til 9 grader. Men noen indian summer som de varsla er det iallefall ikke. 0 Siter
Osiris Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har innsett (etter bare fire år i Trondheim) at trønderværet kan ikke spås. Det skifter fra time til time, og gjerne fra himmel til helvete, så jeg gir opp værmeldingene *sukk* Men nå titta jo sola frem litt da! Hvis det holder seg, får jeg kanskje med sambo på en spasertur når han kommer hjem Kle deg godt da, for det er ganske surt ute. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.