Gå til innhold

Kvalme

Gjest blomsterløk

Anbefalte innlegg

Gjest blomsterløk

Har en datter som er 15 år som blir mye plaget med kvalme.

Dette har vel vart en måned vil jeg tro, og jeg skal bestille legetime til henne i morgen, men det tar jo litt tid før vi får time da, derfor spør jeg her.

Når disse periodene med kvalme kommer er gjerne etter at hun har spist. Hun spiser og blir mett, og så kommer kvalmen. Ikke til alle måltider, men relativt ofte. Og oftere etter middag enn etter andre måltider.

Grunnen til at vi ikke har oppsøkt lege tidligere er at når dette startet var både jeg og samboeren min også plaget med kvalme, så vi regnet med at det var det samme. Men det var det tydeligvis ikke.

Hun er frisk og i mye aktivitet, så hun er ikke i dårlig form ellers. Men føler seg både slapp og uvel når kvalmen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har vært mye plaget med kvalme. Noe som har hjulpet meg har vært å ta ingefærtabletter Urizal hver morgen.

Men det er viktig at hun blir undersøkt i forhold til dette så man kan utelukke at dette skyldes (alvorlig)sykdom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...