Gå til innhold

Nå er jeg dritt lei

Anbefalte innlegg

Gjest 7hjertefeil,opperert 6

På Torsdag begynte jeg å bli kvalm, svimmel. Jeg spiste og det hjalp jo litt. Fredag, hjalp det ikke å spise. Alt kom opp igjen. Jeg fikk så hjertebank og nummenhet i armen, og enda mer svimmel. Prikkninger i finger tuppene påv.side. I går kveld hadde dette ikke blitt bedre, bare værre. Ringte legevakten. dro ned kom inn. og sendt i ambulanse til sykehuset. Jeg var veldig marmorert på armene, mer en pelier og være. Jeg er det litt heletiden, pga hjertemitt. Lå på overvåkning, med ekg hele natten. Dem kunne ikke registrere noe galt. Jeg blei sendt hjem i taxi i dag ved 1 tiden. Og jeg er fortsatt like dårlig. Ikke noe endring. Noen andre som har det likande?Og funnet ut hva det kan være. Skal ringe legen min i morgen. Mann min skal være med meg ned. Han tørr og være litt mer bestemt en meg !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201662-n%C3%A5-er-jeg-dritt-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 7hjertefeil,opperert 6

Jeg fant noe om Angina (hjertekrampe) Så skriver det ut og tar det med til legen. Lever vi ikke Norge dere ? så si komme med min egendiagnose til legen. Jeg har jo de fleste symptomene som står øverst her. Stråling til venste arm, og kvalme, og svimmelhet !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...