Gå til innhold

Blottere og runkere

Gjest ufrivillig vitne

Anbefalte innlegg

Gjest ufrivillig vitne

Dere som har opplevd blottere/runkere, still dere til høyre. Dere som ikke har opplevd det, still dere til venstre.

*høyre* Har opplevd det to ganger. Ikke gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tootsieroll1365380854

Høyre

Tror han ble litt paff da jeg begynte å le. Men det var skikkelig ekkelt, så latteren kom nok mer av panikk enn noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre

Var på ferie i et araberland og hver dag på stranden kom det en muslim og satt seg i nærheten av meg, han begynte forsiktig, runket under håndklet, men etter noen dager satt han og dro seg i snoppen helt åpenlyst, da sa jeg fra til eks'en min og skal si han fikk fart på seg da, så ikke mer til ham resten av ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre

Var på ferie i et araberland og hver dag på stranden kom det en muslim og satt seg i nærheten av meg, han begynte forsiktig, runket under håndklet, men etter noen dager satt han og dro seg i snoppen helt åpenlyst, da sa jeg fra til eks'en min og skal si han fikk fart på seg da, så ikke mer til ham resten av ferien.

Hvordan vet du at han var muslim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyre.

Opplevd det to ganger, en gang som barn og en gang på ferie i Hellas. I Hellas opplevde jeg det samme som Aryane, det skjedde flere dager på rad enda han jeg var gift med holdt på å slå ham ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det mange ganger i Oslo. Flere ganger i hagen bak Universitetet i sentrum, der man går gjennom hagen som en snarvei. Bak Urbygningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre.

Er noen år siden nå, men husker det godt. Han bykset liksom frem fra skjulestedet sitt, og runket som besatt. Jeg var heldigvis ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at han var muslim?

99% av befolknigen der var muslimer, så jeg går ut fra at han var det, men 100% sikker kan man jo aldri være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Opplevde forresten å se nabogutten sitte foran vinduet og dra seg i snoppen også, for et par år siden. Jeg vet ikke om han skjønte at han var synlig, eller om det faktisk var det som var hele poenget. Skal tidlig krøkes etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brusebad

Har ikke sett det live, men jeg lurer på hvilke psykiske skader som oppstår på de som ser det?

For 100 år siden løp kvinner skrikede til alle kanter når de så en naken mann.

Det var tider det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

jeg kan ikke huske noe sånt....

men altså..jeg har vel enten ikke opplevd det.. -eller så har jeg opplevd det, uten å tenke særlig over det, så jeg har glemt det.. -eller så var det så ubehagelig opplevelse at jeg har fortrengt det..

who knows ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre.

To ganger i løpet av fem minutter på Solastranden en gang for leeenge siden. Meg og ei venninne lå i sanddynene og solte oss. Så kom det en fyr og la seg foran oss med snabben på utstilling. Gjorde ikke mer enn det.

Vi fniste og gikk og la oss et annet sted. Tror du pigede ikke det kom en til (ikke samme fyren!) og gjorde samme stuntet??!

Da pakket vi sammen pikk-pakket vårt og gikk hjem.

Det var ikke skremmende, men heller ikke noe pent synd ;o)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...