Gå til innhold

Valg av kirurg (Fornebu) v/brystinnlegg

Anbefalte innlegg

Odinpodin1365380912

Hei alle sammen!

Håper noen kan hjelpe meg med dette spørsmålet. Jeg synes det er en så stor avgjørelse å ta, og hadde derfor følt meg bedre dersom jeg kunne høre noen erfaringer fra "real life"!

Jeg har bestemt meg for å legge inn brystproteser. Målet mitt er ikke å få så store pupper, men noen med pen fasong og som ser naturlig ut. Jeg kan velge mellom 2 kirurger på Fornebu, Wessel-Holst eller Pål Schistad.

Begge er jo spesialister på dette og sikkert kjempeflinke. Wessel-Holst har vel litt lengre erfaring (20 år), men Schistad opererer vel flere pr uke (jobber også på Axess). Er det noen som har erfaring med noen av disse og som kan fortelle om sine opplevelser (og resultat)?

Veldig takknemlig for snarlig svar :-) På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201782-valg-av-kirurg-fornebu-vbrystinnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madagaskar

Hei!

Jeg la inn silikon hos fornebuklinikken. Har svart noen litt lenger opp her der hun spør hvilken klinikk hun skal velge. Var kjempefornøyd med denne klinikken.

Hvilken lege jeg hadde er jeg ikke heeelt sikker på..hehe..skal ta å sjekke det jeg..så kommer tilbake til d!

Gjest Lene 24

Hei!

Jeg vil ikke anbefale deg å bruke Schistad. Jeg har ikke personlig erfaring med han, men ryktet kommer han i forkjøpet. En venninne av meg har brukt han og det har blitt mislykket, også ved reoperasjon. I tillegg er han visst nesten litt "kjent" for å gjøre dårlig jobb. Flere i sykehusmiljøet som har sagt "å han ja" så fort han blir nevnt. Jeg har for øvrig brukt Dr Kveim og er strålende fornøyd med han.

Lene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...