kur Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg er en kvinne på 41 år. Har veldig ofte ømme bryst. Slik det var i puberteten. De er ømme og er ubehagelig å trykke på. Har et lite område under høyre arm (litt på siden) som også er ømt. Virker som en liten forbindelse. Mener ikke dette er muskulært, (belastnings problem) i forbindelse til armen. Kan det være grunn å ta mamografi? Kan ikke greie å finne noen form for kul i eller ved brystene. Kan dette være overgangs alder relatert? Har regelmessig mens og bruker p-piller. Dette har vart i flere måneder. Blir meget takknemlig for svar. 0 Siter
Gjest gå til lege Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Men kjære deg, Tar du ikke mammografi hvert tredje år?? Det ska man jo gjøre i din alder. Gå til legen hvis du er usikker. Jeg hadde det også slik en stund (hadde da en kul i brystet som var helt fin,men ble selfølgelig bekymret da brystet ble ømt og vondt). Men ømheten forsvant etterhvert. (hadde da hatt det slikt i noen måneder) Jeg fjernet også kulen, selv om den var godartet. Men det er bedre å gå til lege enn å gå rundt å være bekymret hele tiden. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.