Gå til innhold

urinveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Ser at det er en del innlegg om dette temaet tidligere, men fant ikke helt svar paa mitt problem allikevel. Jeg hadde for en tid siden urinveisinfeksjon. Gikk med dette ca en 1-en og en halv maaned foer jeg fikk tabletter. . Jeg trodde det skulle gaa over av seg selv, men det slapp aldri helt taket. Da jeg gikk til legen var det smaa utslag paa testen fortsatt. Jeg tok 6 tabletter, men merker ingen forskjell. Det er ikke veldig plagsomt, for svien ved vannlating er borte, men jeg foeler jeg maa paa do ofte, og blaeren har forminsket kapasitet. Det er som om jeg ikke klarer aa kontrollere dette lenger. Det jeg lurer paa er om urinveisinfeksjonen kan ha resultert i noe mer siden jeg ikke foelte noen forbedring etter tablettkuren.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20190-urinveisinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sigurd Kulseng-Hanssen, Lege

At du føler du må late vannet hyppig, behøver ikke være tegn på legemlig sykdom. Mange er plaget av trang til å late vannet hyppig. Det kan ha blitt en vane å late vannet hyppig, men det kan også skyldes en overaktiv blære. Vi vet lite om årsaken til overaktiv blære. Er du usikker på om din urinveisinfeksjon er fullstendig kurert ville jeg sjekke dette hos lege. Forøvrig ville jeg forsøke å holde igjen og late vannet sjeldnere. Mange kan venne seg til et sjeldnere vannlatningsmønster igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20190-urinveisinfeksjon/#findComment-89299
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...