Gjest Pimpi Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nå har jeg endelig fått time til operasjon, skal legge inn silikon Endelig! Men, så lurer jeg jo på hvor lang tid det tar før jeg fungerer. Jeg skal under kniven 14 november, 9desember skal jobben ha julebord-vil dere tro jeg er i stand til å gå der? Drikke alkohol..??? Lurer litt på det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg var på jobb etter en uke. Følte meg i grei form selv om det var mye jeg ikke kunne gjøre. Det er visstnok veldig avhengig av om du tar det under eller over muskelen også. Julebord etter en mnd. burde gå kjempebra. (Selv om du sikkert vil føle at puppene er i største laget i en utringet kjole:-) Om du er klar for alkohol får du jo bare se på. Jeg hadde ikke hatt problemer med det. Jeg var å badet med vesla etter 3 uker, og det gikk også greit. Lykke til. Vet ikke om du har lest mitt lille tips..... Jeg fikk nemlig lagt inn større proteser enn avtalt. Hadde jeg skulle gjort det igjen skulle jeg gitt skriftelig beskjed om hvilken størrelse jeg ville ha. Føler jeg sitter her med noen som er i største laget. (La inn 325 selv om vi var enige om 280. Da jeg testet selv mente jeg 250, men legen overkjørte meg og sa 280 - noe jeg gikk med på.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1437904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpi Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg var på jobb etter en uke. Følte meg i grei form selv om det var mye jeg ikke kunne gjøre. Det er visstnok veldig avhengig av om du tar det under eller over muskelen også. Julebord etter en mnd. burde gå kjempebra. (Selv om du sikkert vil føle at puppene er i største laget i en utringet kjole:-) Om du er klar for alkohol får du jo bare se på. Jeg hadde ikke hatt problemer med det. Jeg var å badet med vesla etter 3 uker, og det gikk også greit. Lykke til. Vet ikke om du har lest mitt lille tips..... Jeg fikk nemlig lagt inn større proteser enn avtalt. Hadde jeg skulle gjort det igjen skulle jeg gitt skriftelig beskjed om hvilken størrelse jeg ville ha. Føler jeg sitter her med noen som er i største laget. (La inn 325 selv om vi var enige om 280. Da jeg testet selv mente jeg 250, men legen overkjørte meg og sa 280 - noe jeg gikk med på.) Jo jeg har lest det tidligere, så jeg skal være påpasselig med at jeg ikke får større enn ønsket, men vet igrunn ikke hvor store jeg ønsker meg-er bred over skuldrene og smal over hofter, tynne bein-så det ville nok sett veldig dumt ut på meg om de ble i det store laget ja... Jeg skal legge under muskel tror jeg, jeg skal til kirugen 19okt-så da får jeg vite hva han mener..Veldig spent... La du under eller over muskel? Reiner med jeg må legge under, da jeg har lite kroppsfett... Smertestillende, får du dette med deg fra klinikken?? Takk for svar hvertfall 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1437938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jo jeg har lest det tidligere, så jeg skal være påpasselig med at jeg ikke får større enn ønsket, men vet igrunn ikke hvor store jeg ønsker meg-er bred over skuldrene og smal over hofter, tynne bein-så det ville nok sett veldig dumt ut på meg om de ble i det store laget ja... Jeg skal legge under muskel tror jeg, jeg skal til kirugen 19okt-så da får jeg vite hva han mener..Veldig spent... La du under eller over muskel? Reiner med jeg må legge under, da jeg har lite kroppsfett... Smertestillende, får du dette med deg fra klinikken?? Takk for svar hvertfall Jeg la under muskelen. Utrolig vondt helt i starten. (Så ille at jeg ikke klarte å reise meg opp av senga alene.) Men det ble veldig fort bedre. Fikk med noen tabletter fra klinikken. Tenkte at det sikkert ikke var nok (8-10 stk), men det holdt. Dersom du vil teste størrelsen kan du bruke plastposer med ris i. 1 dl ris=100 ml innlegg. Da jeg gjorde det synes jeg 2 dl var nok, men tenkte at ettersom "alle"velger for små så valgte jeg 250 ml. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1438132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenamoren Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg la under muskelen. Utrolig vondt helt i starten. (Så ille at jeg ikke klarte å reise meg opp av senga alene.) Men det ble veldig fort bedre. Fikk med noen tabletter fra klinikken. Tenkte at det sikkert ikke var nok (8-10 stk), men det holdt. Dersom du vil teste størrelsen kan du bruke plastposer med ris i. 1 dl ris=100 ml innlegg. Da jeg gjorde det synes jeg 2 dl var nok, men tenkte at ettersom "alle"velger for små så valgte jeg 250 ml. Dette avhenger an mye tror jeg. Jeg var på byen 3,5 uke etterpå, og det gikk kjempefint. Jeg la over muskelen, og snitte opp rundt underkanten av brystvorten. Arrene er snart borte allerede, og nå er det 5,5 uke siden jeg la inn. Alt har gått veldig bra. La inn 320g jeg, og det ble akkurat passe. Er 163 cm høy og 56 kg. Har vært i god form hele tiden, bortsett fra de 3 første dagene.Men var ikke så ille som forventet. Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1438294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg la under muskelen. Utrolig vondt helt i starten. (Så ille at jeg ikke klarte å reise meg opp av senga alene.) Men det ble veldig fort bedre. Fikk med noen tabletter fra klinikken. Tenkte at det sikkert ikke var nok (8-10 stk), men det holdt. Dersom du vil teste størrelsen kan du bruke plastposer med ris i. 1 dl ris=100 ml innlegg. Da jeg gjorde det synes jeg 2 dl var nok, men tenkte at ettersom "alle"velger for små så valgte jeg 250 ml. Jeg har prøvd det å teste ud med mel i poser-men klarte ikke helt se det for meg.... Jeg får ta en diskusjon med kirugen-når en er hos kirugen, får en ikke forskjellige proteser en ser på og prøver?? Det vil kanskje hjelpe litt på vei. Ser f.eks en 250g protes stor ut? Når du sier det var så vondt at du ikke kom deg utav senga alene, hva gjør en når en f.eks skal på do? DEt må jo være svært vondt å tørke seg eller?? (siden en strekker armene..) Er sinnsykt spent på hvordan jeg takkler smertene også... Skikkelig spent. Kantenke meg at samo. må finne seg i mye klaging.... Var du en uke sengeliggendes? En sover vel mye i starten? 8-10 smertestillendes...Sjeldent jeg spiser tabletter, men i dette tilfelle spiser jeg nok MYE hehe... Jeg får heller se når tiden kommer om det er nok-hørtes lite ut ja! Takk nok engang for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1439289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har prøvd det å teste ud med mel i poser-men klarte ikke helt se det for meg.... Jeg får ta en diskusjon med kirugen-når en er hos kirugen, får en ikke forskjellige proteser en ser på og prøver?? Det vil kanskje hjelpe litt på vei. Ser f.eks en 250g protes stor ut? Når du sier det var så vondt at du ikke kom deg utav senga alene, hva gjør en når en f.eks skal på do? DEt må jo være svært vondt å tørke seg eller?? (siden en strekker armene..) Er sinnsykt spent på hvordan jeg takkler smertene også... Skikkelig spent. Kantenke meg at samo. må finne seg i mye klaging.... Var du en uke sengeliggendes? En sover vel mye i starten? 8-10 smertestillendes...Sjeldent jeg spiser tabletter, men i dette tilfelle spiser jeg nok MYE hehe... Jeg får heller se når tiden kommer om det er nok-hørtes lite ut ja! Takk nok engang for svar Når jeg først kom meg ut av senga gikk det greit. Beveget armene sakte, men husker ikke at det var "umulig" å gå på do. Uansett er det mye bedre etter bare et par dager. Protesene ser kjempestore ut. La de inn i BH'n og fikk nesten sjokk. Jeg brukte ris i posen hjemme. Tror det fungerer bedre enn mel. Men som jeg fortalte 200 ml ris virket mye, og nå har jeg 325. Er nesten helt sikker på at 200 hadde blitt for lite. Kirurgen fortalte også at størrelsen bør ses i sammenheng med hvor bred du er (protesen har jo også en bredde, og små proteser gjør at du får to "klumper" som ikke blir like brede som kroppen) Vanskelig å forklare, men tror vel du forstår det alikevel. Valg av størrelse skal også ses i sammenheng men hvor mye "heng" det er i brystene. Dersom de henger mye blir det bedre å fylle inn litt mer slik at henget blir borte. (Da er de jo "fulle" og kan ikke henge.) Fikk i hvertfall omtrent en slik forklaring når vi begynte å snakke om størrelsen, og det virker jo logisk. Jeg var 80 A (nesten A i hvertfall) 165 høy og 58 kilo. Da har du jo noe å gå ut i fra. Men jeg tror kanskje innerst inne at 280 hadde vært det perfekte.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1439327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Når jeg først kom meg ut av senga gikk det greit. Beveget armene sakte, men husker ikke at det var "umulig" å gå på do. Uansett er det mye bedre etter bare et par dager. Protesene ser kjempestore ut. La de inn i BH'n og fikk nesten sjokk. Jeg brukte ris i posen hjemme. Tror det fungerer bedre enn mel. Men som jeg fortalte 200 ml ris virket mye, og nå har jeg 325. Er nesten helt sikker på at 200 hadde blitt for lite. Kirurgen fortalte også at størrelsen bør ses i sammenheng med hvor bred du er (protesen har jo også en bredde, og små proteser gjør at du får to "klumper" som ikke blir like brede som kroppen) Vanskelig å forklare, men tror vel du forstår det alikevel. Valg av størrelse skal også ses i sammenheng men hvor mye "heng" det er i brystene. Dersom de henger mye blir det bedre å fylle inn litt mer slik at henget blir borte. (Da er de jo "fulle" og kan ikke henge.) Fikk i hvertfall omtrent en slik forklaring når vi begynte å snakke om størrelsen, og det virker jo logisk. Jeg var 80 A (nesten A i hvertfall) 165 høy og 58 kilo. Da har du jo noe å gå ut i fra. Men jeg tror kanskje innerst inne at 280 hadde vært det perfekte.... Hmmm-da ender jeg nok opp med større proteser enn jeg hadde tenkt. Jeg er bred over skuldrene, og det ville jo sett dumt ut med to pupper som stikker ut fra kroppen med mellomrom mellom... 280-kanskje jeg går for det. Jeg er 166cm og 51kg-kroppen er feilkonstruert-brede skuldre, smale hofter og tynne bein....Er livredd for at overkroppen kommer tl å ble seendes STOOOOR ut.... Tror heller jeg ikke har særlig "heng" i puppene, jeg bruker 70b så bittelitt pupp har jeg-for å si det sånn, så ser de riktig så bra ut med bh-med silikoninnlegg OG silikon løspupper i bhèn-da får jeg kløft Jeg har gått med disse løspuppene siden jeg bestemte meg for å ta silikon. I begynnelsen syntes jeg de så overdrevent store ut, nå ser de små ut. Så sånnsett har jeg vendt til meg å ha pupper Jeg har tatt ut 2uker ferie for denne anledning, så jeg reiner med at jeg kommer til å ta det svært rolig disse to ukene. Har lest at en ikke skal løfte ting over2 kg de første 6ukene, det kommer til å bli litt vansklig for meg iogmed jeg bærer småting, sikkert mer en 2kg på jobb... Er det pga hard kapsel en ikke skal løfte?? Puppene dine, er de myke nå? Om det kjennes ut som skikkelige pupper? Kjenner du protesen om du kjenner etter? Og hvor lang tid tok det før de ble såpass "friske" ar du kunne ta på dem og kjenne etter?? (klemme osv..) Tusen hjertelig takk for svar, hjelper meg mye på vei dette. Gruer meg ikke så følt lenger (jeg er ei skikkelig pyse hehe) Takk takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1439401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har lest at protesene krymper etter hvert...Gjør de virkelig det? Blir altså puppene mindre med tia? Hmmm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1439491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella1983 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har prøvd det å teste ud med mel i poser-men klarte ikke helt se det for meg.... Jeg får ta en diskusjon med kirugen-når en er hos kirugen, får en ikke forskjellige proteser en ser på og prøver?? Det vil kanskje hjelpe litt på vei. Ser f.eks en 250g protes stor ut? Når du sier det var så vondt at du ikke kom deg utav senga alene, hva gjør en når en f.eks skal på do? DEt må jo være svært vondt å tørke seg eller?? (siden en strekker armene..) Er sinnsykt spent på hvordan jeg takkler smertene også... Skikkelig spent. Kantenke meg at samo. må finne seg i mye klaging.... Var du en uke sengeliggendes? En sover vel mye i starten? 8-10 smertestillendes...Sjeldent jeg spiser tabletter, men i dette tilfelle spiser jeg nok MYE hehe... Jeg får heller se når tiden kommer om det er nok-hørtes lite ut ja! Takk nok engang for svar Du får se og "prøve" på proteser hos kirurgen ja, hos de aller fleste får du gjøre dette på en konsultasjonstime, og i tillegg ser dere på nytt og bestemmer dere sammen før operasjonen hva som er best. Det er i alle fall slik det fungerte når jeg var innom Coloseum og nobel klinikken for kunsultasjon. Har operasjon selv i begynnelsen av desember! Fikk også beskjed om at man ikke skal se på hva andre har lagt inn. Resultatet blir ikke likt! Jeg synes 250 var stort for meg, men det betyr ikke nødvendigvis at det blir det for deg. Det kommer jo ann på hva man vil ha og hvordan man er fra før. (er 175, 60kg, a75 nå og vil ikke ha store, bare litt større) De fleste jeg kjenner som har tatt silikon har blitt bortimot hjelpesløse i to uker og trengt hjelp til alt, men etter dette har det som regel gått greit for de fleste jeg kjenner. Går en stund før man kan sove på magen, og ikke alle som klarer det etterpå i det hele tatt. Ella 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1439660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Du får se og "prøve" på proteser hos kirurgen ja, hos de aller fleste får du gjøre dette på en konsultasjonstime, og i tillegg ser dere på nytt og bestemmer dere sammen før operasjonen hva som er best. Det er i alle fall slik det fungerte når jeg var innom Coloseum og nobel klinikken for kunsultasjon. Har operasjon selv i begynnelsen av desember! Fikk også beskjed om at man ikke skal se på hva andre har lagt inn. Resultatet blir ikke likt! Jeg synes 250 var stort for meg, men det betyr ikke nødvendigvis at det blir det for deg. Det kommer jo ann på hva man vil ha og hvordan man er fra før. (er 175, 60kg, a75 nå og vil ikke ha store, bare litt større) De fleste jeg kjenner som har tatt silikon har blitt bortimot hjelpesløse i to uker og trengt hjelp til alt, men etter dette har det som regel gått greit for de fleste jeg kjenner. Går en stund før man kan sove på magen, og ikke alle som klarer det etterpå i det hele tatt. Ella Da sier jeg lykke til til deg også da Jeg skal til kirugen neste uke, så da får jeg nok et større innblikk i hva jeg ønsker Gleder meg Ønsker oss begge lykke til jeg hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1439685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Du får se og "prøve" på proteser hos kirurgen ja, hos de aller fleste får du gjøre dette på en konsultasjonstime, og i tillegg ser dere på nytt og bestemmer dere sammen før operasjonen hva som er best. Det er i alle fall slik det fungerte når jeg var innom Coloseum og nobel klinikken for kunsultasjon. Har operasjon selv i begynnelsen av desember! Fikk også beskjed om at man ikke skal se på hva andre har lagt inn. Resultatet blir ikke likt! Jeg synes 250 var stort for meg, men det betyr ikke nødvendigvis at det blir det for deg. Det kommer jo ann på hva man vil ha og hvordan man er fra før. (er 175, 60kg, a75 nå og vil ikke ha store, bare litt større) De fleste jeg kjenner som har tatt silikon har blitt bortimot hjelpesløse i to uker og trengt hjelp til alt, men etter dette har det som regel gått greit for de fleste jeg kjenner. Går en stund før man kan sove på magen, og ikke alle som klarer det etterpå i det hele tatt. Ella er det foresten "normalt" at en går til forskjellige klinikker-for å høre om de sier forskjellig?? Har fått inntrykk av det jeg, men jeg skal bare til Coloseum-ville dere andre anbefalt at jeg går til 2 forskjllige? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1439690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella1983 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 er det foresten "normalt" at en går til forskjellige klinikker-for å høre om de sier forskjellig?? Har fått inntrykk av det jeg, men jeg skal bare til Coloseum-ville dere andre anbefalt at jeg går til 2 forskjllige? nei, tror de fleste går kun ett sted... Jeg dro først til nobel clinicen, etter anbefaling fra ei venninne, likte meg igrunn ikke der, og begynnte å angre på hele greia, så prata jeg med Coloseum, og jeg syns de virka mye mer seriøse og ordentlige. De hadde blandt annet mange flere str å velge i mellom når det gjald proteser, ikke bare de "vanligste". Men det er jo bare en personlig mening da! Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1439694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 nei, tror de fleste går kun ett sted... Jeg dro først til nobel clinicen, etter anbefaling fra ei venninne, likte meg igrunn ikke der, og begynnte å angre på hele greia, så prata jeg med Coloseum, og jeg syns de virka mye mer seriøse og ordentlige. De hadde blandt annet mange flere str å velge i mellom når det gjald proteser, ikke bare de "vanligste". Men det er jo bare en personlig mening da! Lykke til Er dette iStavanger eller Oslo?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1439697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella1983 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Er dette iStavanger eller Oslo?? i oslo... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1439703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 i oslo... Jeg skal i Stavanger, men reiner med at det er det samme... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1439706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hmmm-da ender jeg nok opp med større proteser enn jeg hadde tenkt. Jeg er bred over skuldrene, og det ville jo sett dumt ut med to pupper som stikker ut fra kroppen med mellomrom mellom... 280-kanskje jeg går for det. Jeg er 166cm og 51kg-kroppen er feilkonstruert-brede skuldre, smale hofter og tynne bein....Er livredd for at overkroppen kommer tl å ble seendes STOOOOR ut.... Tror heller jeg ikke har særlig "heng" i puppene, jeg bruker 70b så bittelitt pupp har jeg-for å si det sånn, så ser de riktig så bra ut med bh-med silikoninnlegg OG silikon løspupper i bhèn-da får jeg kløft Jeg har gått med disse løspuppene siden jeg bestemte meg for å ta silikon. I begynnelsen syntes jeg de så overdrevent store ut, nå ser de små ut. Så sånnsett har jeg vendt til meg å ha pupper Jeg har tatt ut 2uker ferie for denne anledning, så jeg reiner med at jeg kommer til å ta det svært rolig disse to ukene. Har lest at en ikke skal løfte ting over2 kg de første 6ukene, det kommer til å bli litt vansklig for meg iogmed jeg bærer småting, sikkert mer en 2kg på jobb... Er det pga hard kapsel en ikke skal løfte?? Puppene dine, er de myke nå? Om det kjennes ut som skikkelige pupper? Kjenner du protesen om du kjenner etter? Og hvor lang tid tok det før de ble såpass "friske" ar du kunne ta på dem og kjenne etter?? (klemme osv..) Tusen hjertelig takk for svar, hjelper meg mye på vei dette. Gruer meg ikke så følt lenger (jeg er ei skikkelig pyse hehe) Takk takk 70 B - da er du jo ikke bred over ryggen. (Jeg er 80) Jeg begynte å løfte langt over 2 kg leeeeenge før det var gått 6 uker. Men jeg har hørt at det er sammenheng med hard kapsel og mye løfting tidlig. (Min dette har jeg ikke fra sikre kilder) Min er myke, men de er nok hardere enn ekte saker. Når jeg ligger på ryggen er de hardest. Jeg har også en del brystmuskler ettersom jeg tidliegere trente mye tunge vekter. Og da jeg har protesene under muskelen kan jeg jo fortsatt stramme muskelen så puppene blir helt harde. Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg kunne ta på dem. Men de var uansett steinharde i starten. Mener det tok ca. en mnd. før de ble omtrent så mye som nå. Jeg klarer ikke å kjenne protesene. Jeg kjenner at det er proteser (litt annen konsistens enn før), men ikke kantene på protesene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1439717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest durelle Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 jeg var på fest 2 dager etter operasjon. det gikk greit, men jeg fikk hjelp til alt. skjære opp maten, ta av jakka, kle på meg før festen, åpne dører, ta på skjerf osv... ellers hadde det aldri gått. jeg var også veldig sliten, pga paralgin forte, men etter 1 mnd er du jo ganske normal. jeg var på jobb 1,5 uke etter operasjon. (under muskel) det værste jeg husker untatt og overanstrenge muskelen var å fryse så jeg skalv, for da strammer man hele kroppen og det var sinnsykt vondt 2 dager etter... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1450204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpi Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 jeg var på fest 2 dager etter operasjon. det gikk greit, men jeg fikk hjelp til alt. skjære opp maten, ta av jakka, kle på meg før festen, åpne dører, ta på skjerf osv... ellers hadde det aldri gått. jeg var også veldig sliten, pga paralgin forte, men etter 1 mnd er du jo ganske normal. jeg var på jobb 1,5 uke etter operasjon. (under muskel) det værste jeg husker untatt og overanstrenge muskelen var å fryse så jeg skalv, for da strammer man hele kroppen og det var sinnsykt vondt 2 dager etter... etter 2 dager ja...Sikkert ikke helt normalt, eller ?? hehe Men takk for tipset om ikke å fryse, jeg er nemlig en skikkelig frostmark så da får sambo fyre i peisen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1460709 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest durelle Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 etter 2 dager ja...Sikkert ikke helt normalt, eller ?? hehe Men takk for tipset om ikke å fryse, jeg er nemlig en skikkelig frostmark så da får sambo fyre i peisen! nei, jeg fikk ikke akkurat anbefalt å dra på fest, men jeg fikk jo så mye hjelp... ble jo nesten mata, og hadde jo noen paralgin forte innabords!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201916-n%C3%A5r-er-jeg-ok-i-form/#findComment-1462015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.