Gå til innhold

Imovane

Gjest Våkner midt på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med Imovane. 7.5 mg.? Har god virkning på meg (sover godt i 5-6 timer ihvertfall) , men prøver å klare meg med en halv pille. Brukes i perioder.

Har merket meg at etter noen netter med Imovane får jeg en eller flere urolige drømmenetter etterpå. Noen med samme erfaring?

Kanskje en sobril er like bra å ta for å få sove i disse dårlige periodene undrer jeg..!

Problemer med søvnen siste halvdel av natta har jeg.

Gjest pretti pliz
Skrevet

for noen år siden sovna jeg inn av dem, nå bare hallusinerer jeg av dem.

Gjest hyperpolarisret
Skrevet

Hva med Vallergan eller Tolvon som ikke er vanedannende i samme grad som Imovane. De virker også ofte bedre hvis problemet er tidlig oppvåkning snarere enn innsovningsproblemer. Eller blir han-over for vanskelig i din hverdag?

Skrevet

Hva med Vallergan eller Tolvon som ikke er vanedannende i samme grad som Imovane. De virker også ofte bedre hvis problemet er tidlig oppvåkning snarere enn innsovningsproblemer. Eller blir han-over for vanskelig i din hverdag?

Ikke prøvd Vallergan eller Tolvon, men kanskje verdt å prøve. Bare de ikke gir hangover, det er jo ikke noe behagelig. Må jo prøves for er vel individuelt. Husker jeg prøvde noe å sove på en gang som gjorde meg helt nummen i munnen om morgenen, kunne nesten ikke snakke, skikkelig ekkelt, men var ikke ovennevnte pillemerker.

Enig i at Imovane sikkert ikke er de rette pillene når det er tidlig oppvåkning jeg sliter med for de er vel best for innsovning.

Fikk denne uka noe homeopatisk middel av min fastlege, han driver litt med det også. Det er noe med magnesium, pulver som skal smelte i munnen, en ertestor dose. Skal ta før jeg legger meg. Prøvde første gang igår kveld, men natta inatt har vært helt lik de andre. Er vel for tidlig å si noe for virker nok ikke med en gang.

Kanskje andre har erfaring med dette? Greit å prøve noe alternativt også, liker ikke alle disse pillene jeg.

Gjest hyprepolarisert
Skrevet

Ikke prøvd Vallergan eller Tolvon, men kanskje verdt å prøve. Bare de ikke gir hangover, det er jo ikke noe behagelig. Må jo prøves for er vel individuelt. Husker jeg prøvde noe å sove på en gang som gjorde meg helt nummen i munnen om morgenen, kunne nesten ikke snakke, skikkelig ekkelt, men var ikke ovennevnte pillemerker.

Enig i at Imovane sikkert ikke er de rette pillene når det er tidlig oppvåkning jeg sliter med for de er vel best for innsovning.

Fikk denne uka noe homeopatisk middel av min fastlege, han driver litt med det også. Det er noe med magnesium, pulver som skal smelte i munnen, en ertestor dose. Skal ta før jeg legger meg. Prøvde første gang igår kveld, men natta inatt har vært helt lik de andre. Er vel for tidlig å si noe for virker nok ikke med en gang.

Kanskje andre har erfaring med dette? Greit å prøve noe alternativt også, liker ikke alle disse pillene jeg.

Vallergan og Tolvon gir vel ofte noe hang-over, men sikkert ikke alltid, og ikke hvis du har anledning til å ta de litt tidlig på kvelden, ikke rett før du legger deg. Kommer vel også an på hvor stor dose en må ha for å sove.

Men snakk med legen din!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...