AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars @nachnoo? Jeg har en klar tendens til å bli veldig opptatt av behandler. Jeg tenker på hva den føler/tenker/forventer av meg. Typiske tanker kan være ; kjeder han seg nå? Ville han egentlig hatt en annen pasient enn meg? Liker han meg? osv. Bør jeg ta dette opp med behandler? Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Anonymos Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Det finnes et dusin slike poster og svaret er som regel at det er ganske vanlig å bli opptatt av behandler (med "opptatt av" regner jeg med at du mener personlig tilknyttet på en uhensiktsmessig måte). Jeg har selv blitt det, og jeg fant aldri ut hvordan jeg skulle håndtere det underveis i behandlingen. Løsningen kom av seg selv når behandlingen var over og behandler forsvant ut av livet mitt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Anonymos skrev (3 minutter siden): Det finnes et dusin slike poster og svaret er som regel at det er ganske vanlig å bli opptatt av behandler (med "opptatt av" regner jeg med at du mener personlig tilknyttet på en uhensiktsmessig måte). Jeg har selv blitt det, og jeg fant aldri ut hvordan jeg skulle håndtere det underveis i behandlingen. Løsningen kom av seg selv når behandlingen var over og behandler forsvant ut av livet mitt. Tok du det opp med behandler? Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Anonymos skrev (4 minutter siden): Det finnes et dusin slike poster og svaret er som regel at det er ganske vanlig å bli opptatt av behandler (med "opptatt av" regner jeg med at du mener personlig tilknyttet på en uhensiktsmessig måte). Jeg har selv blitt det, og jeg fant aldri ut hvordan jeg skulle håndtere det underveis i behandlingen. Løsningen kom av seg selv når behandlingen var over og behandler forsvant ut av livet mitt. Sluttet du å tenke på behandler så fort dere stoppet behandlingen? Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Anonymos Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars (endret) Nei, så ikke vitsen med det ta det opp med behandler. Valgte å bare overse det så langt det lot seg gjøre og fokusere på det behandlinga skulle dreie seg om. Endret 6. mars av Anonymos 0 Siter
Anonymos Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars 1 minute ago, AnonymBruker said: Sluttet du å tenke på behandler så fort dere stoppet behandlingen? Anonymkode: 31007...2cb Ikke umiddelbart, men det ga seg ganske raskt ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Anonymos skrev (Akkurat nå): Nei, så ikke vitsen med det. Valgte å bare overse det så langt det lot seg gjøre og fokusere på det behandlinga skulle dreie seg om. Bra. Jeg strever litt med å fokusere på behandlingen fordi jeg er så opptatt av behandler. Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Anonymos skrev (2 minutter siden): Ikke umiddelbart, men det ga seg ganske raskt ja. Det var fint for deg. Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Anonymos Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Just now, AnonymBruker said: Bra. Jeg strever litt med å fokusere på behandlingen fordi jeg er så opptatt av behandler. Anonymkode: 31007...2cb Det gjorde jeg også til tider, så ideelt sett burde jeg tatt det opp på en måte. Men noe av problemstillingen min er var relasjonelle vansker, så det å ta det opp på noen måte virket helt umulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Anonymos skrev (2 minutter siden): Det gjorde jeg også til tider, så ideelt sett burde jeg tatt det opp på en måte. Men noe av problemstillingen min er var relasjonelle vansker, så det å ta det opp på noen måte virket helt umulig. Kan jeg spørre hva du ble opptatt av hos behandler? Hvem han var e.l privat? Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Anonymos Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars 11 minutes ago, AnonymBruker said: Kan jeg spørre hva du ble opptatt av hos behandler? Hvem han var e.l privat? Anonymkode: 31007...2cb Forstår spørsmålet, men vil helst ikke gå mer i detalj. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Anonymos skrev (3 timer siden): Forstår spørsmålet, men vil helst ikke gå mer i detalj. Takk. Jeg ville bare vite om det er flere som tenker som meg. Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Glitter Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk. Jeg ville bare vite om det er flere som tenker som meg. Anonymkode: 31007...2cb Jeg har som tidligere beskrevet at jeg har vært opptatt av behandler. Mer enn det som er sunt. Ikke som i at jeg har tenkt masse under samtale på de tingene du nevner, jeg har lurt på hva de har tenkt om meg, men ikke tenkt at de har ønsket andre pasienter enn meg og ikke liker meg. Det har jeg fått bekreftet at de ikke tenkte. Det har gått en stund etter forrige brudd med behandler og ennå lenger siden den før der, men jeg tenker fortsatt på begge to regelmessig. Her om dagen kom hun ene opp som venneforslag på Facebook for vi har to felles venner. Da skulle jeg ønsket jeg kunne sendt henne en melding og spørre hvordan det går i nye jobben, men jeg gjør det jo ikke. Har også tenkt på om jeg kunne ringe "en siste gang", men har ikke gjort det heller. Så jeg er ennå litt opphengt, men ikke like ille som jeg var. Klarer meg fint uten begge to. Og ja jeg tok det opp med de. De visste det og reagerte helt fint. Endret 7. mars av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Glitter skrev (1 time siden): Jeg har som tidligere beskrevet at jeg har vært opptatt av behandler. Mer enn det som er sunt. Ikke som i at jeg har tenkt masse under samtale på de tingene du nevner, jeg har lurt på hva de har tenkt om meg, men ikke tenkt at de har ønsket andre pasienter enn meg og ikke liker meg. Det har jeg fått bekreftet at de ikke tenkte. Det har gått en stund etter forrige brudd med behandler og ennå lenger siden den før der, men jeg tenker fortsatt på begge to regelmessig. Her om dagen kom hun ene opp som venneforslag på Facebook for vi har to felles venner. Da skulle jeg ønsket jeg kunne sendt henne en melding og spørre hvordan det går i nye jobben, men jeg gjør det jo ikke. Har også tenkt på om jeg kunne ringe "en siste gang", men har ikke gjort det heller. Så jeg er ennå litt opphengt, men ikke like ille som jeg var. Klarer meg fint uten begge to. Og ja jeg tok det opp med de. De visste det og reagerte helt fint. Du var modig som tok det opp med dem. Det kan jo også være veldig vanskelig og skamfullt. Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Glitter Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du var modig som tok det opp med dem. Det kan jo også være veldig vanskelig og skamfullt. Anonymkode: 31007...2cb Ja det kan det, men at jeg ble avhengig av de skjønte de, så det var noe vi snakket om. Er ikke avhengig av nåværende behandler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Glitter skrev (2 minutter siden): Ja det kan det, men at jeg ble avhengig av de skjønte de, så det var noe vi snakket om. Er ikke avhengig av nåværende behandler. Hvordan viste du avhengigheten din til dem? Var du forelsket i dem? Jeg viste det ved at jeg tok kontakt utenom timene. Jeg har nettopp fått ny behandler, men han er mann, håper ikke det samme skjer med han. Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Glitter Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan viste du avhengigheten din til dem? Var du forelsket i dem? Jeg viste det ved at jeg tok kontakt utenom timene. Jeg har nettopp fått ny behandler, men han er mann, håper ikke det samme skjer med han. Anonymkode: 31007...2cb Tjaa. Vil ikke si jeg var forelsket, men jeg var glad i, og det var dem jeg ville dele alt med. Jeg ringte også utenom timene. Det var et tilbud jeg hadde. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Glitter skrev (27 minutter siden): Tjaa. Vil ikke si jeg var forelsket, men jeg var glad i, og det var dem jeg ville dele alt med. Jeg ringte også utenom timene. Det var et tilbud jeg hadde. Jeg var heller ikke forelsket, men blitt "blendet "/beundret. Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var heller ikke forelsket, men blitt "blendet "/beundret. Anonymkode: 31007...2cb Litt skulle det stå. Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Glitter Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg var heller ikke forelsket, men blitt "blendet "/beundret. Anonymkode: 31007...2cb Skjønner. Ja, jeg beundret dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.