Gå til innhold

Overvektig 6 åring

Anbefalte innlegg

Heisann, håper du kan hjelpe meg med noen råd. Har en sønn på seks år, som er 135cm høy og veier 58 kg. Han er nøye utredet på lokalsykehus og ved rikshospitalet og de finner ingen fysisk diagnose. Jeg selv føler at dette er psykiatri, han har aldri hatt noen traumer. Han tvangspiser er alltid sulten og reagerer med agresiv og utagerende adferd om han ikke får mat. Er redd han skal spise seg ihjel. Han stopper ikke, spiser til han kaster opp (av seg selv) og fortsetter gjerne etter det. Tror du dette er psykiatri? Hvor kan jeg få hjelp? BUP har 6-12 mnd ventetid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201988-overvektig-6-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

opsann. ta kontakt med helsestasjonen. kanskje de kan prate med han? det virker som en tvangshandling sånn som han spiser. stå på, kan ikke de hjelpe deg, så be om andre forslag!!

kjøp inn kun sunn mat, få han med deg på barneidrett eller annet som kan styre vekk mat tanken...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...