Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt meg bevisst at jeg har hatt et irriterende sår i nesen, i flere uker nå. Det er svært så lite, men svir og er vondt. Når jeg forsøker å titte inn i nesen min, i speilet, da ser jeg en liten tynn stripe og når jeg forsiktig forsøker å bevege på nesen, gaper et sår imot meg der jeg ser inn på kjøttet.Min første tanke er såkalt herpes, min andre tanke såkalt virus og tredje tanke, noe som jeg ikke vil skrive ned, men det begynner på kref_ (!).Jeg vet ikke, derfor kontakter jeg deg.Jeg håper jeg kan få hjelp, da dette bekymrer meg besværlig nå.Med vennlig hilsenGutt på tyve i Oslo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201994-s%C3%A5r-nese-s%C3%A5r-som-ikke-gror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!! du får ikke svar av legen hvis du ikke ber om det når du skriver spm. og betaler 100 kroner... Det kan jo være herpes, men da burde du jo hatt utbrudd rundt munnen også, går det egentlig an å bare ha herpes i nesa?

Og hvorfor tror du det er kreft? Det tror ikke jeg :)

Antakelig noe helt annet, mindre farlig noe !!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...