Gå til innhold

"Gamle damer" med oppløftende historier?


Gjest Skrukketrollet

Anbefalte innlegg

Gjest Skrukketrollet

Finnes det noen her inne som har opplevd å lykkes med ivf, selv om den biologiske klokka uler som besatt? Jeg er 36, har tidligere hatt mange ivf i Norge (gravid og mistet på 4 av forsøkene) Etter en veldig lang pause vurderer vi nå å prøve privat forsøk i Danmark med assisted hatching (harde skall på eggene mine)

Men så er det alderen da......

Noen med erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KariKruskakli

Bare litt yngre.

Tredje barnet vårt er Isci-barn, og hun ble laget da jeg var 34 og født da jeg var 35.

Behøvde ett forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde 5 IVF forsøk før det endelig gikk bra for nesten 2 år siden.Var 36 år da jeg startet opp på det siste forsøket.

Før det hadde jeg blitt gravid på 2 av forsøkene, men abort begge ganger pga ikke levedyktig foster.

Tok en lang pause fra 4. til 5. forsøk.

Gikk på blodfortynnende: Fragmin sprøyter og Albyl-E under det siste svangerskapet. Vet ikke om det var det som gjorde susen. Resultatet var ihvertfall svært vellykket og fyller snart 2 år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidl. kul

Var 36 år da jeg ble gravid med tvillinger, og 37 da jeg fødte. De er "made in Denmark" på Maigaard i Århus (anbefales på det varmeste). De satt på vårt fjerde ICSI-forsøk. Jentene er straks to år nå. Hadde assisted hatching også. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei, jeg var 39 år da jeg ble gravid med tvillinger på andre forsøket på Ciconia i Århus. Lykke til!!

Jeg var nesten 39 da jeg endelig ble gravid og det varte et helt svangerskap. Jeg har hatt nesten et tosifret antall forsøk.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...