Gå til innhold

Trygdespørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Når man har vært sykmeldt/aktiv sykmeldt i ett år går man over på rehabilitering. Hvis man begynner og jobbe igjen har jeg hørt at man må jobbe i ett halvt år før man kan bli sykmeldt igjen. Stemmer dette?

Isåfall når jeg skal til psykologtimer og eventuelt innleggelse 2 dager for behandling hva da?

Kan jeg ta ut sykedager dette halve året, uten at det har innvirking på opptjeningen?

.

Har jobbet nå i 4 måneder og er redd for og måtte starte på nytt, men vet jeg må på sykehus 1 dag eller 2 for behandling og hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202182-trygdesp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har rett til å bruke egenmelding. Du kan også ha sykemelding fra lege. Så lenge det ikke medfører utbetaling fra trygdekontoret forlenger det ikke de 6 mnd. Men du må for all del ikke bli langvarig sykemeldt. Bit heller tennene sammen et par mndr. til.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...