AnonymBruker Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Brukt den i 5 uker og jeg har mistet søvnen av den. Sover ca 3 timer hver natt nå. Bp2-depresjon. Medisinen har gitt meg bittelitt symptomlette og littegranne mer energi, men det er vel bare et spørsmål om tid mtp økt symptomtrykk pga manglende søvn. Anonymkode: ab7e4...6a8 0 Siter
Sokk Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Brukt den i 5 uker og jeg har mistet søvnen av den. Sover ca 3 timer hver natt nå. Bp2-depresjon. Medisinen har gitt meg bittelitt symptomlette og littegranne mer energi, men det er vel bare et spørsmål om tid mtp økt symptomtrykk pga manglende søvn. Anonymkode: ab7e4...6a8 Har ikke du i en annen tråd fått innspill om at søvnløsheten trolig skyldtes seponering av Abilify? Du må begynne å bygge en relasjon til fastlegen din slik at du kan diskutere behandling og medisiner med legen og ikke forsøke å unngå dette ved å skrive innlegg om seponering, nedtrapping, bivirkninger, erfaringer og annet her på DOL hver eneste dag. Du kan også ta deg råd til en time til med psykiateren som ga deg denne medisinen, så du slipper å være din egen lege, for det er en dårlig idé. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Sokk skrev (8 minutter siden): Har ikke du i en annen tråd fått innspill om at søvnløsheten trolig skyldtes seponering av Abilify? Du må begynne å bygge en relasjon til fastlegen din slik at du kan diskutere behandling og medisiner med legen og ikke forsøke å unngå dette ved å skrive innlegg om seponering, nedtrapping, bivirkninger, erfaringer og annet her på DOL hver eneste dag. Du kan også ta deg råd til en time til med psykiateren som ga deg denne medisinen, så du slipper å være din egen lege, for det er en dårlig idé. Du har nok rett i det. Fastlegen kan ikke hjelpe meg har hun sagt. Anonymkode: ab7e4...6a8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.