Gå til innhold

Utslett

Anbefalte innlegg

Eg er ei jente på 19 år som har i alle år hatt perioder med utslett i underlivet. Eg veit ikkje kva det kan vere. Det er som om huda revnar og små sprekker oppstår. Det gjer svir, kleiar og gjer vondt. Nokon gongar er det nesten uuthaldeleg.

Det oppstår kvar gong eg har mensen og brukar bind. Det var ikkje så hyppig før eg vart seksuelt aktiv. Etter det eg har lest verkar det ikkje som om det er herpes, for det byrjar ikkje som blemmer med væske inni og eg kan ikkje kjenne det før det oppstår slik som munnsår. Eg har ikkje høyrt om nokon kjønnssjukdom som dette, spesielt ikkje fordi eg har hatt dette så lenge eg kan hugse. Kan nokon hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202334-utslett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan være så mangt...hudirritasjoner av ymse slag, allergier - såpe, stoff etc mm.

Det jeg vil anbefale deg til er å få time hos legen din når du har et "utbrudd"...da vil h*n kunne hjelpe deg med å finne ut hva det er.

Det måtte være deilig for deg å kunne få salver, kremer, medisiner ea. som kunne lette eller helst ta bort disse plagene.

Så du har mye å vinne på å få bestilt deg time.

Du har nok rett i at det ant. ikke er en kjønnssykdom...du hadde det før du ble sexsuellt aktiv?

Det kan forverres ved sex pga. all fugten, svette, knikking mm.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202334-utslett/#findComment-1440970
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...