Gå til innhold

Diffuse plager

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 26 år Har alltid vært frisk, men siden april-mai i år har jeg vært plaget med mageknip. Trodde først det var stress, men da ferien kom ble det faktisk værre. I tillegg har jeg av og til blitt litt småkvalm særlig etter mat. Har ingen sure oppstøt, og smertene ligger under magesekken. Det føles ut som tarmene trekker seg kraftig sammen, hvis det er en beskrivelse.. Videre føler jeg at magen er blitt så utrolig mye større de siste måndene! Har alltid hatt flat mage, for jeg trener mye, men nå er den god og rund! Spiser akkurat som før - sunt og i passe porsjoner. Drikker bra. Tok en GU for en måned siden, og har ikke hørt noe skumle svar fra den. Men i forrige uke hadde jeg blødninger fra vagina. Det var ikke menstrasjon, det var frisk blod på papiret og litt i trusen. Og det var bare den ene gangen.

Har du noe forslag til hva det kan være? Snakket med legen min da jeg var på GU, men hun mente det var luftsmerter. Hva mener du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202354-diffuse-plager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...